سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه 55 آنلاین

فریدون مجلسی، دیپلمات پیشین درخصوص غیر مرتبط بودن رزومه و سوابق معصومه آباد، به عنوان سفیر ایران در فنلاند به دیده‌بان ایران گفت: ایران در عرصه بین‌الملل حضوری ندارد که بخواهند دیپلمات حرفه‌ای را به ماموریت بفرستند. پس چه بهتر که یک خانمی آنجا ساکن شود، با سلیقه بیشتری به آن برسد و اگر مهمانی‌های خصوصی بین مسلمین شهر برگزار شود، می‌تواند غذاهای مناسب‌تری هم تهیه کند. من نمی‌دانم زایمان...

خبرگزاری مهر

فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفت.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: 81 میلیارد تومان اعتبار به منظور تسویه بدهی به مراکز دانشگاهی، داروخانه‌ها، مطب‌ها و درمانگاه‌های سراسر استان اختصاص یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ به کاهش 20 درصدی سرقت‌ها در حال حاضر اشاره کرد و گفت: 110 سارق مال‌خر که فعالیت شبکه‌ای داشتند در طرح پلیس آگاهی دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و همین مسئله باعث شد هجمه‌های زیادی علیه این تیم شکل بگیرد؛ اما این موضوع مورد توجه قرار نگرفت که در گذشته هم در شرایطی که هدایت تیم ملی را مربیان خارجی بر عهده داشتند، نتایجی به مراتب بدتر هم کسب شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به کاهش 25 درصدی قیمت آپارتمان در منطقه پردیس، گفت: قیمت هر متر آپارتمان در این شهر حدود 500 تا یک میلیارد تومان طی یک ماه گذشته افت داشته است.

خبرگزاری مهر

دبیر علمی همایش بین المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 مرداد 1402 خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص بازداشت ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. استعفای شهردار تهران نیز دروغ دیگری است که گفته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پذیرش وجود الحاد در جامعه ایران و آمار قابل توجه 16 درصدی، بخشی از حل مسئله و رسالت سنگین دینی است که گشاده رویی و تحمل مضاعف برای شنیدن سخن مخالف را می طلبد.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی 26 بازیکن را برای برگزاری دیدار دوستانه با روسیه اعلام کرد.

وب‌گاه منیبان

یک منبع آگاه گفت: عبدالواحد شالی‌بر یکی از انتظامات مسجد مکی به دادسرا احضار و بازداشت شد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: 111 نفر از سارقان و مالخران که به صورت شبکه‌های سرقت فعالیت می کردند، دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

آیین نکوداشت حجت‌الاسلام محسن قرائتی معروف به شیخ رسانه در سومین نشست افق تحول رسانه ملی برگزار شد؛ استادی که او را 44 سال با درس‌هایی از قرآن شناختیم و یک بار دیگر در جمع مدیران فرهنگی و تلویزیونی از فراموش‌شده‌های فرهنگی گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفت سریال با موضوع آشپزی با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای شهر تهران به ادعای استعفای زاکانی از شهرداری تهران واکنش نشان داد.