سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از وجود بیش از 15 هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی فرسوده در کشور خبر داد که متوسط عمر آنها بیش از 20 سال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: ماه هاست مذاکرات برجام در حال انجام است اما متأسفانه مجلس در جریان آن نیست و ما پاسخی نداریم که به مردم درباره مذاکرات ارائه دهیم. منبع: خبرفوری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مذاکرات باشگاه استقلال با عارف آقاسی و آرمین سهرابیان موفقیت‌آمیز بود و این نفرات به زودی قرارداد رسمی با آبی‌پوشان تهرانی به امضا می‌رسانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراتحلیلی که در زمینه مطالعات مذهبی و سلامت روانی انجام شده می‌گوید در 47 درصد مطالعات، رابطه‌ای مثبت میان مذهب و سلامت روانی وجود دارد. با این حال، توجه به این نکته اهمیت دارد که شواهد تجربی در این زمینه تا حدی متناقض است.

خبرگزاری مهر

بازیکن فصل گذشته تیم دسته اولی خلیج فارس ماهشهر به صنعت نفت آبادان پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد گفت: فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار تهران رشد محدودی را ثبت کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: استعفای شهردار تهران دروغ است. کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحتند دروغ پردازی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه با حضور در غرب استان سمنان، یک واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 64 میلیارد تومان و اشتغال برای 60 نفر را افتتاح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عیدانه «به خانه برمی‌گردیم» با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌هایی ویژه لحظات مفرحی را برای بینندگان این برنامه تدارک دیده. میزبانی از شاعران، هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان و... بخشی از تدارک این جُنگ شاد خواهد بود. گزارش هادی صلح‌جو از صحرای عرفات، دعوت از خانواده شهید مجید قربانخانی، اجرای زنده توسط خوانندگان بیژن لرد و ماهور افشار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان، تولید ناخالص داخلی (GDP) به هفت درصد تا پایان اجرای برنامه هفتم توسعه را مهمترین ماموریت این صندوق اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهادکشاورزی دو عنصر آب و خاک را اساس زیرساخت سرزمینی و صیانت از تخریب و جلوگیری از هدرروی آن با ابزار مشارکت مردمی و سریع‌ترین راه برای دستیابی به حکمرانی سرزمینی عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - عملیات اجرایی احداث 52 هزار و 985 واحد مسکونی نهضت ملی تولید مسکن در 40 شهر استان اصفهان روز سه‌شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه روز عرفه حضور تعداد زیادی از زائران باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده 2 جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.