سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اورژانس 115 مشهد، به عنوان دومین کلانشهر کشور، فاقد بالگرد اختصاصی برای امدادرسانی به مصدومان و بیماران سوانح و حوادث است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بزرگترین پرچم غدیری کشور به ابعاد 400 متر در شهر کرمانشاه برافراشته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در تصادف جاده‌ای در محورهای شرق استان سمنان جان باخت.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس شورای شهر تهران، ادعای بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران را تکذیب کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

روزنامه هم‌میهن نوشت: شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده 5 با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.» برخی هم معتقدند به دلایل فوق‌الذکر زاکانی هم مانند احمدی‌نژاد قهر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با یک فوریت بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش 20 درصدی سرقت منزل در تهران خبر داد و گفت: 111 سارق و مالخر طی چند روز گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرعباس هرمزگان به 34 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از رشد 70درصدی صادرات کشورمان به اوراسیا خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل مشکلات واحدهای تولید را در کمیته‌های مربوطه بررسی و سعی می‌کند موانع تولید را برطرف کند، در پاسخ به سوالی درباره احیای برندهای قدیمی و خاطره‌انگیز لوازم خانگی ایرانی، گفت: شرکت ارج در حال بازسازی است. همچنین جهان افروز در لرستان بازسازی شده و در حال فعالیت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گردانندگان باند‌های اوباش گری بخاطر اختلافات درون گروهی به جان هم افتادند و جنایت خونینی رقم زدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح اصلاح موادی از قانون قاچاق اسلحه و مهمات غیر مجاز موافقت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، جزئیات واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، فروش فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودروهای خود در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جشن متمرکز فارغ التحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را در مشهد مقدس برگزار می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از لزوم بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران در صحن علنی شورا خبر داد.