سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری میزان

هفتمین همایش سراسری طب و قضا همزمان با هفته قوه قضاییه و در روزهای پنجم و ششم تیر ماه در تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی در واکنش به گزارش روزنامه شرق در تاریخ یکم تیرماه 1402 با عنوان «تسهیلات مسکن؛ عبارت محترمانه وام نمی‌دهیم»، اعلام کرد: تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم به درخواست متقاضی و با سپرده‌گذاری در بانک‌های عامل قابل اخذ بوده و حسب آمار اخذ شده این تسهیلات عموماً جهت خرید مسکن استفاده می‌شود؛ لذا به لحاظ ماهوی ساز و کار و کاربرد آن مجزا از تسهیلات...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: همزمان با آغاز فصل اجاره خانه ها، برخی مستاجران همانند هر سال کاسه چه کنم به دست گرفته و از این بنگاه به آن بنگاه می‌روند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

عضو شورای شهر تهران از تغییر 68 مدیر ارشد در شهرداری تهران در 15 ماه گذشته انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «واکاوی پدیده روسپیگری در رمان‌های فارسی دوره پهلوی» مانند نوری است که به بخش تاریکی از ادبیات ما تابانده شد. این کتاب در عوض شدن نگاه جامعه نسبت به این درد بشری بسیار موثر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ساینا امیری هنرمند برجسته و نامی تئاتر هرمزگان شب گذشته درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

5 زن هم باشگاهی باند سرقت از خانه‌ها تشکیل داده و طلاهای خانه‌های جنوب شهرتهران را هدف دستبرد قرار می‌دادند.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درباره تعیین تکلیف ساختمان‌های بدون پروانه دارای رأی ماده 100 در تهران نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

دومینوی تصادفات جاده‌ای یوزپلنگ‌ها در قطعه میامی - سبزوار از محور ترانزیتی بین‌المللی تهران - مشهد گویا تمامی ندارد و این بار یک قلاده دیگر از این خال‌خالی‌های زیبا در این منطقه بر اثر تصادف با خودرو تلف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط، ضوابط و نحوه ثبت‌نام تسهیلات جدید و وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «عبای سوخته» بیش از 70 برش از زندگی و احوالات شهید آیت‌الله محمدحسین بهشتی توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی با اشاره به حمایت‌های شهردار تهران برای بهره‌ور کردن این قطار‌های قدیمی، تصریح کرد: نقشه راهی ترسیم شد که نه زیاد ایده آل و دور از دسترس باشد و نه آن‌قدر سطحی که نسبت به هزینه‌ای که می‌شود خروجی مطلوبی نداشته باشیم. با تمهید مقدمات و برنامه ریزی‌های دقیق...