سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

چند روز قبل نیز 25 سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به بایدن از وی خواسته بودند مانع «دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» شود.

وب‌گاه الف

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرعباس هرمزگان به 34 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدول اجراهای منطقه یک شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار است به میزبانی استان گلستان در شهر گنبدکاووس برگزار شود، منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دهقان، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد با اعلام این خبر تاکید کرد: پس از فراخوان ثبت نام خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر در سامانه «ایران جوان» فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری به این خانواده‌ها در سراسر کشور و به ویژه مناطق محروم و روستایی تسریع شده است. دهقان خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های لبخند مادری که از سال گذشته آغاز شده است،...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پیشرفت 91 درصدی بندر سیریک گفت: این بندر چندمنظوره نیمه دوم سال جاری با حضور آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سوال از وزرای خارجه و میراث فرهنگی و گردشگری دستورکار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شهریور 1360 محمد متحدی و مسعود تقی‌زاده دو تن از عوامل بمب‌گذاری مسجد ابوذر دستگیر شدند. مسعود تقی‌زاده در طول بازجویی‌ها به تفصیل سخن گفت اما محمد متحدی به جز چند خط سخنی نگفت...

خبرگزاری تسنیم

تیمور پرهیزگار معلم و پدر شهریار پرهیزگار مشهورترین حافظ قران ایرانی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمانی اسبق جهان با اشاره به اقتدار روسیه در کشتی آزاد جهان گفت: باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که اقتدار ایران و آمریکا در وزن 86 کیلوگرم به پایان برسد.

خبرگزاری مهر

بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.

وب‌گاه گسترش

سفیر ایران در اتریش در واکنش به تحریم اتحادیه اروپا علیه هفت فرد ایرانی با اتهام نقض حقوق بشر، این اقدام را تلاشی بیهوده خواند و گفت: این اقدامات سیاسی کردن حقوق بشر برای اهداف کوته بینانه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام کرد: مانده تسهیلات اعطایی شبکه بانکی در بخش مسکن و ساختمان در اردیبهشت ماه 1402 برابر 750 هزار میلیارد تومان بوده که معادل 16.5 درصد از کل مانده تسهیلات شبکه بانکی در دوره مذکور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت برق گفت: برای شهر تهران نیز دمای 40 درجه پیش بینی شده که میزان نیاز مصرف برق کشور هم بر اساس پیش بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور به حدود 67 هزار و 500 مگاوات خواهد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدول اجرا‌های منطقه یک شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار است به میزبانی استان گلستان در شهر گنبد کاووس برگزار شود، منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به زندانیان فاقد مهارت در استان با رویکرد توسعه اشتغال دنبال می‌شود.