سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سوال ملی محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از جواد اوجی وزیر نفت اعلام وصول شد.

وب‌گاه گسترش

واردات خودرو به کشور طی 10 سال اخیر به شدت با کاهش مواجه شد.

وب‌گاه عصر ایران

حضور جمعیت بالا در چنین مکانی، به طور میانگین و برای دو ساعت نیازمند جانمایی و پارک خودرو اتومبیل‌های بی‌شماری است که علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین، بازار سیاه پارکینگ‌هایی به قیمت هرکدام 200 هزار تومان را موجب شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز برخلاف روزهای گذشته که در روند صعودی قرار گرفته بود، با شیب نسبتاً تندی در سراشیبی قرار گرفت. آیا این روند می‌تواند ادامه‌دار باشد؟

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: هزار و 200 قطعه تخصصی مهم کوچک و بزرگ نیروگاهی، در سه‌ماه نخست امسال در این نیروگاه ساخت و بازسازی شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - وزیر راه و شهرسازی گفت: در نهضت ملی مسکن 32 هزار هکتار زمین در سراسر کشور تأمین شده که چهار برابر زمین‌های پروژه مسکن مهر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر انقلاب آئین حج را یک فراخوان جهانی برای تعالی انسان ها و زمینه‌ساز اعتلای معنوی و اخلاقی بشریت خواندند و تاکید کردند: شرط لازم اثرگذاری جهانی حج، درک و شناخت صحیح امت اسلامی از خطاب زندگی‌بخش این فریضه پر رمز و راز برمبنای دو رکن وحدت و معنویت است.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، طی حکمی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنر هر مدیری در شرایط اضطراری تبدیل تهدیدها به فرصت حداکثری است؛ کاری که گروه دیپلماسی وزارت نفت در ارتباط با ترکمنستان انجام داد و توانست ظرف کمتر از 20 ماه روابط تیره دو طرف را احیا و زمینه را برای امضا قرارداد جدید واردات گاز و در نتیجه افزایش سهم تجارت گازی ایران فراهم کند.

خبرگزاری مهر

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت برای چهارمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت برای چهارمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از حذف 200 کدرشته این دانشگاه در راستای ساماندهی رشته ها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین امضاء تفاهم‌نامه برگزاری ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه‌های اراک و صنعتی اراک با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، مجتبی ذوالفقاری رئیس دانشگاه اراک و مجتبی گودرزی رئیس دانشگاه صنعتی اراک، اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل و ابراهیم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون در استان گلستان به‌ویژه شهرستان آق‌قلا به بحث و تبادل نظر پرداخت.