سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی در جریان اختلاف مالی، مرد همسایه را کشت و جسدش را در حمام خانه‌اش پنهان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای شهرستان ابوموسی شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می‌تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات 300 متری زمین تخصیص می‌یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احسان خواجه امیری که در خارج کشور حضور دارد، تصویری تازه از خود منتشر کرده است.

وب‌گاه فرارو

درست است که این روز‌ها سیداحمد، به‌عنوان نتیجه امام، جایی در بین خبر‌های ورزشی و فوتبالی دارد؛ ولی این رشته ورزشی در خانواده امام از دیرباز مورد توجه بوده و حتی یکی از فرزندان امام به‌صورت حرفه‌ای تا پای رسیدن به تیم ملی هم پیش رفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است..

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن سابق پرسپولیس درباره علاقه همسر سرمربی جدید استقلال به تیم رقیب افشاگری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سران باشگاه میلان ایتالیا تلاش خود را برای جذب هافبک چلسی آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی عملکرد خودروسازان خصوصی کشور از ابتدای امسال تا پایان خرداد حاکی از تولید 66 هزار و 979 دستگاه خودرو و رشد 96 درصدی تولید آنها نسبت به مدت مشابه پارسال است.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 193 نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی 48 ساعت گذشته در 3 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساینا امیری هنرمند برجسته تئاتر هرمزگان شب گذشته درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حراست دانشگاه علامه در دانشکده مدیریت این دانشگاه با حمله به تعدادی از دانشجویان، یک دانشجوی دختر را مورد ضرب و شتم قرار داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی لحظاتی قبل وارد اصفهان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار سراوان گفت: عضو شورای شهر و شورای حل اختلاف سراوان مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری تسنیم

رئیس گروه هوشمندسازی از موفقیت فاوران کشورمان در پیاده‌سازی سامانه‌ای با تکنولوژی بسیار بالا خبر داد که با ارسال رادارهای با فرکانس‌های بالا به سمت راننده, خواب‌آلودگی آن را تشخیص می‌دهد!

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: مشاهدات طیف‌های مختلف شهروندان از کارشناسان و ناظران تا ساکنان پایتخت و نیز آمار رسمی از سامانه موسوم به «137پلاس» که اطلاعات نارضایتی شهروندان را مبتنی بر تماس‌های آنها پایش و منتشر می‌کند، حکایت از آن دارد که تهران نسبت به دو سال قبل شلخته‌تر شده است.