دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روسای جمهور ایران و روسیه با تاکید بر همکاری و هماهنگی بین کشورهای منطقه برای حل مشکلات فی مابین، حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در قفقاز را تهدیدی برای همه کشورهای این منطقه عنوان کردند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری پس از هفت سال در شاهرود خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که برای فرار از دست ماموران اقدام به رانندگی دیوانه وار در معابر تهران کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی کشف جسد یک زن در منطقه خزانه تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری 3 نفر در این رابطه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امکان ادامه خدمت برای معلمان با 30 سال سابقه کار در لایحه پیشنهادی برنامه هفتم پیشنهاد شده است.

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: دولت باید شرایطی فراهم کند تا شرکت ملی صنایع پتروشیمی به جایگاه واقعی خود به‌عنوان نهاد سیاست‌گذار این صنعت دست یابد.

خبرگزاری مهر

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد با همکاری مشترک با وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه محقق اردبیلی، روز جهانی شتر 22 ژوئن 2023 (اول تیر1402) را در استان اردبیل گرامی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال انتشار خبری مبنی بر کشف جسد یک زن در منطقه خزانه تهران، سه نفر در رابطه با این موضوع بازداشت شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رسانه ای خانه احزاب از حمایت اعضای شورای مرکزی این تشکل سیاسی از بخشنامه اخیر معاون سیاسی وزارت کشور درباره انتخابات یازدهم اسفند خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در خردادماه 1402 تعداد 10 زمین لرزه با بزرگی بیش از 4.0 در داخل کشور توسط مرکز لرزه‌نگاری کشوری به ثبت رسیده است که بزرگ‌ترین آن‌ها دو زمین‌لرزه به بزرگی یکسان 4.9 در مقیاس امواج درونی زمین در سراب واقع در استان آذربایجان شرقی به تاریخ یک خرداد و دیگری در تاریخ 31 خرداد در منطقه فارغان در استان هرمزگان رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل کمیته ملی المپیک معتقد است که درباره پاسخ به نامه فدراسیون جهانی ژیمناستیک در خصوص انتخابات این رشته، بهترین تصمیم گرفته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

روسای جمهور ایران و روسیه با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی بین کشورهای منطقه برای حل مشکلات فی مابین، حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در قفقاز را تهدیدی برای همه کشورهای این منطقه عنوان کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عباس ظهوری سفیر ایران در ارمنستان در پایان ماموریت خود با آلن سیمونیان رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و از وی خداحافظی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رسانه‌ای حجت کریمی معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد عباس‌زاده با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از هوادارن تراکتور خداحافظی کرد.