دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور شناسایی متقابل تمامیت ارضی از سوی ارمنستان و جمهوری آذربایجان را گام مهمی در مسیر رسیدن به صلح دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مخالف هرگونه تغییر ژئوپلتیک در قفقاز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه تهران از ایجاد «گرنت بین‌الملل» برای اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد و گفت: هر یک از اعضای هیات علمی که در زمینه جذب دانشجوی غیرایرانی و راهنمایی آنها در زمینه‌های فرهنگی و علمی موفق و موثر باشد، از مزایای مالی نیز بهره‌مند خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حقوق ماهانه نمایندگان حدود 20 میلیون تومان است که افزایش حجم کار تأثیری در زیاد شدن آن ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار اخبار مربوط به کشف اجساد مثله‌شده زنان در پایتخت خبرساز شده و احتمال اینکه پای یک قاتل سریالی در خصوص قتل‌های سریالی زنان در تهران در میان است، در فضای مجازی، موجی از وحشت ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حقوق ماهانه نمایندگان حدود 20 میلیون تومان است که افزایش حجم کار تأثیری در زیاد شدن آن ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«پنج‌میلیون تا 48میلیون» این سقف و کفی است که از سوی رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار وزیران کار ایران و قطر، تفاهم‌نامه اعزام نیروی کار ماهر به این کشور امضا و بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های اشتغال وکارآفرینی، مهارت آموزی و ساماندهی اعزام نیروی کار تاکید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور برای مذاکره با باشگاه گل‌گهر در دفتر این شرکت در تهران حاضر شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت که باشگاه با مشکلات زیادی روبه‌رو است و جلوی هر کسی که بخواهد به این تیم ضربه بزند، می‌ایستد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیرفضای مجازی و چند رسانه‌ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه گفت: طلاب در طرح «حجره هنر» دوره‌های آموزشی هنر و رسانه را آموزش می بینند و پیش بینی می شود 5 هزار نفر در این طرح ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی برلزوم حضور پررنگ تشکل‌ها در زنجیره تامین، توزیع و ارزش بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: واگذاری تصدی‌گری و نیز حمایت‌های لازم از تشکل‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران در همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه به‌عنوان مدیر برتر ملی قوه قضاییه معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: در مجموع یک هزار و 816 جایگاه ذبح دام در روز عید قربان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان برای ذبح بهداشتی دام هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: امسال و در راستای توسعه مترو، 12 ایستگاه جدید مترو افتتاح و بیش از 25 کیلومتر خط جدید مترو نیز به خطوط متروی پایتخت اضافه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری در حالی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که قهرمان المپیک نتوانست در حرکات یک ضرب وزنه‌ای را ثبت کند.