دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، "اتابک جعفری" در جریان سفر به سیستان و بلوچستان که به منظور بررسی طرح‌های اضطراری تأمین آب منطقه سیستان و زاهدان، کنترل روند پیشرفت این طرح‌ها و پایش وضعیت تأسیسات پمپاژ و انتقال آب از چاه‌نیمه به سیستان و زاهدان صورت گرفت، گفت: حق‌آبه هیرمند از جمله موضوع‌های مهم و در دستور کار دستگاه دیپلماسی است، بدون تردید تا احقاق حقوق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "عباس شعبانی" سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران، با اشاره به نقش مهم این زیرگذر در روانسازی جریان ترافیک و تسهیل دسترسی‌های محلی خواستار تلاش برای بهره‌برداری از آن تا پایان پاییز سال جاری شد. وی همچنین با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خاجی با مثبت ارزیابی کردن مذاکرات اخیر میان عربستان سعودی و انصارالله، ابراز امیدواری کرد این مذاکرات تداوم یافته و طرفین هرچه زودتر به نقشه راهی برای حل و فصل بحران دست یابند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

3 عضو یک باند سرقت که با نقشه‌ای زیرکانه به کارگاه جواهرسازی در مشهد دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با وزیر کار قطر با تأکید بر تسریع در اجرای پیمان پولی بین جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر تصریح کرد: اراده و علاقه مسئولان دو کشور نشانگر عزم جدی در تسهیل روابط اقتصادی، تجاری و بانکی است.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکل کم آبی در مشهد گفت: آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی نهایت سرعت، دقت و لحاظ موازین قانونی را به کار ببندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیروز، 4 تیر، توییت یکی از مجریان سابق شبکه ایران اینترنشنال مبنی بر جدایی اش از این شبکه «به خاطر عقیده و اندیشه» حواشی زیادی درست کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت انواع قند در بازار پرداختیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در راستای اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کاربردی کردن فناوری هسته‌ای در زندگی مردم، پاسخ به نیاز جامعه و بهره‌مندی عموم جامعه از کاربردهای فناوری هسته‌ای یک گام مهم در این حوزه برداشته شد.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: 159 گروه دامپزشکی نظارت بر ذبح دام ویژه عید قربان در سطح استان خراسان رضوی را بر عهده دارند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: چهار بازیکن فصل پیش این تیم از جمله آقای گل لیگ یک با این تیم برای حضور در فصل پیش روی لیگ برتر تمدید کردند.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان تراکتور امروز راهی کمپ تمرینی بنیان دیزل خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

ابوالفضل رزاق‌پور با هواداران تراکتور خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا - مهرداد محمدی بازیکن ملی‌پوش السیلیه قطر با باشگاه استقلال به صورت شفاهی به توافق رسید و به زودی او برای عقد قراد با جواد نکونام دیدار خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال نوجوانان ژاپن با برتری مقابل استرالیا ضمن صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا، جواز حضور در جام‌جهانی 2023 را کسب کرد.