دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه استقلال برای جذب دروازه‌بان ملی‌پوش هوادار به این باشگاه نامه زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ثبت احوال کشور با صدور یک اطلاعیه جدید، جزئیات تعویض شناسنامه‌های قدیمی و ثبت نشانی جدید را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه لوپاریسین در خبری مدعی شد که فروش و استفاده نوشیدنی‌های الکلی در تمام ورزشگاه‌های میزبان المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس ممنوع خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسئولان محلی در ولایت نیمروز افغانستان اعلام کردند طی یک ماه گذشته 74 هزار و 36 نفر از مهاجران افغان از طریق مرز پل‌ابریشم به این کشور بازگشته‌اند. به گفته این مسئولان، این شمار شامل هزار و 106 خانواده بوده که تعدادشان به 4 هزار 777 نفر می‌رسد و 69 هزار و 259 نفر نیز افراد مجرد بودند که از ایران به افغانستان عودت کردند. پیش از این نیز «حسین شرافتی‌راد»...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان «کت چرمی» گفت: در سینمای اجتماعی باید ترکیب متعادلی از تیرگی و روشنایی را به مخاطب تحویل دهیم تا آن را بپذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به تجمع دیروز منتقدان لایحه عفاف و حجاب در برابر مجلس نامه سرگشاده‌ای نوشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص فعالیت‌های نقل و انتقالات سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سه متهم در رابطه با کشف جسد سوخته شده یک زن در محله خزانه، خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اساتید گروه معارف اسلامی با استفاده از ایده های نوآورانه این دروس را در دانشگاه ها تدریس کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مرتضی فیروزآبادی با اعلام این خبر افزود: هفت هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان به فعالیت نوغانداری مشغول هستند. وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد 12 درصد پیله‌تر کشور را تولید می‌کنند، ادامه داد: امسال برای تشویق و حمایت مددجویان، 15...

خبرگزاری تسنیم

کوچکترین و بزرگترین زائر ایرانی اعزام شده به حج تمتع امسال که یک نوزاد شیرخوار 10 ماهه و ویک پیرمرد 111 ساله هستند، امروز دوشنبه روانه صحرای عرفات و سرزمین منا شدند تا مناسک حج خود را به جای آورند.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان پیشین تراکتور برای مذاکره با مسئولان گل‌گهر وارد دفتر این باشگاه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولید خودروهای ساینا دستی S232 M، پژو 207 دستی پاناروما، دنا، رانا، رانا گیربکس 6 دنده و پژو 405 دوگانه‌سوز متوقف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطربر ضرورت حل مسائل بانکی، مالی و پولی فی‌مابین تاکید کرد و گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با فرهنگ، دین و رویکرد مشترک با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول قوه قضائیه گفت: نگاه قوه قضائیه درباره فضای مجازی بد به جامعه منتقل شده است؛ تصور جامعه این است که قوه قضائیه یک طرف و مردم هم یک طرف قرار دارند و قصد مسدود کردن فضای مجازی از سوی قوه قضائیه مطرح است اما تصور اینگونه نیست.