دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جنجال و درگیری با داور در یک دیدار دوستانه نشان می‌دهد فوتسالی‌ها قرار نیست دست از این اتفاقات بردارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه سعید ارمغانی برای بسکتبال ایران زخمات زیادی کشیده گفت: با او مشکلی نداشته و نداریم اما تغییر کادر فنی در راستای رسیدن به اهداف ما بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور دیپلماسی علمی وزیر امور خارجه گفت: ما در حوزه علم و فناوری ذیل همان سیاست کلی دولت که بخشی از آن نگاه به همسایگان هست «ارتباط علمی و فناوری با همسایگان» را دارای اولویت می‌دانیم و به همین جهت موضوع گسترش استفاده از ابزارهای دیپلماسی علمی را در سفر وزیر امور خارجه کشورمان به چهار کشور حوزه خلیج فارس مورد توجه قرار دادیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: اگر موانع شادی را رفع کنید در غیاب این موانع، شادی خودبه‌خود در جامعه پدید می‌آید. شادی مردم نیازمند "برنامه دولت" نیست. چرا از نظر شما هر چیزی در این کشور فقط وقتی مجاز است که دولت برایش برنامه‌ای چیده باشد؟ این ذهنیت تمامیت‌خواه از کجا آمده؟

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد رستیم؛* ایام دهه کرامت بود که از بست طبرسی وارد حرم شدم ساختمان دانشگاه رضوی و غرفه‌های شلوغ آن جلب توجه کرد. نزدیک که شدم حضور چشمگیر زائران، از کودک تا بزرگسال جلوی غرفه‌های مورد علاقه شان من را به تفکر واداشت که دلیل این همه استقبال چیست و چه می‌خواهند؟! جواب خودم را با دو کلمه دادم یکی نیاز و دیگری معنویتی برگرفته از فطرت! که این مطلب گویش بسیار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساماندهی نیروی کار ایرانی در قطر خبر داد و گفت: امروز تفاهمنامه همکاری با قطر به امضا رسید که درباره جذب و اعزام نیروی کار متخصص به قطر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: باشگاه‌های استقلال و تراکتور برای جذب دروازه‌بان جوان هوادار نامه زدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از مراحل پایانی دور چهارم طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های کشور با پیشرفت 99 درصدی و ارزیابی 69 هزار کیلومتری از راه‌های شریانی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدطاهر وادی ملی پوش ایران برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در آمریکا ریجکت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو گفت: مراقبت و نظارت از برنامه‌های دقیق ابلاغی در حوزه آب و برق (به‌ویژه مدیریت آب و برق در تابستان سال جاری) از وظایف حراست‌ها است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان به شاییعه جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شام برای بسیاری از چینی‌ها به مهم‌ترین وعده غذایی تبدیل شده است. غذا‌ها معمولا شامل سوپ، انواع گوشت و سبزیجات و برنج است. از آنجایی که شام یک وعده غذایی برای لذت بردن با خانواده است این وعده غذایی برای چینی‌ها بسیار دلچسب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به 2 میلیارد دلار خرید ارزی شرکت‌های تولیدی پتروشیمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مقدار ظرفیت بسیار مطلوبی برای تبدیل به ساخت داخل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور به روسیه سفر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - موانع مسکن ملی کرمان در حالی در نود و نهمین نشست علنی شورای شهر کرمان زیر ذره‌بین اعضای شورا قرار گرفت که رییس کمیسیون عمران و شهرسازی این نهاد اذعان کرد در مرکز و محدوده فعلی شهر، زمین‌های زیادی داریم که در اختیار ادارات است و می‌توانند از اینها برای مسکن ملی استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تا پایان شهریور امسال 90 درصد مردم باید از کارت سوخت استفاده کنند.