دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت های کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار بزرگ نگهداری از پارچه‌های قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه بعد از شورش اخیر در در این کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شد.

خبرگزاری مهر

اجتماع «خانواده عفیف» به مناسبت روز عفاف و حجاب، روز چهارشنبه 21 تیر در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا طی نامه‌ای رسمی از میزبانی ایران در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا قدردانی کرد و بر قابل ستایش بودن مهمان نوازی ایرانیان و مدیریت مسابقات تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سعید آقایی که به تراکتور برگشته با انتشار پستی از هواداران فولاد خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ناظر گمرک خراسان رضوی گفت: در پی سفرهای منطقه‌ای رئیس جمهور و بهبود روابط با همسایگان، که منجر به ازسرگیری فعالیت بازارچه باجگیران در سال گذشته شد، هم‌اینک تردد مسافری از طریق این گذرگاه مرزی بین خراسان رضوی و ترکمنستان به 600 تا 700 نفر در روز رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رصد جامعه و فضای مجازی نشان می‌دهد مصرف مشروبات الکلی به ویژه در میان جوانان و نوجوانان روز به روز در حال افزایش است و به موازات آن فروش نیز بسیار سهل‌شده به‌گونه‌ای که خرید آن در کمترین زمان ممکن؛ یعنی نزدیک به 15 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: روزانه به‌طور میانگین 280 دستگاه دولتی و انتظامی در این استان بیش از الگو برق مصرف می‌کنند که هرمزگان را در ردیف پرمصرف‌ترین‌های برق کشور قرار داده است.

وب‌گاه عصر ایران

در راستای اجرای طرح پایش فضای مجازی با بهره مندی از سامانه های ناظر 2 و 3، تعدادی از واحدهای صنفی آرایشگاه های زنانه و پوشاک مورد رصد قرار گرفت که در نهایت 2 واحدصنفی که فعالیت جرم انگارانه در صفحات اینستاگرامی، واتساپ و تلگرامی خود انجام داده بودند با دستور مراجع قانونی پلمپ شدند.

وب‌گاه فرارو

احتمال غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تور‌های صیادی و قفس‌های پرورش ماهی، خسارت به قایق‌ها و شناور‌های کوچک و اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف در آیین تجلیل از فعالین فرهنگی دانشگاه، با اشاره به اهمیت و نقش فرهنگ، بر نمایان شدن این نقش در توسعه روابط بین دانشگاه و جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر با عنوان یاران بهشتی فردا سه شنبه 6 تیر در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.

خبرگزاری مهر

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به 2 میلیارد دلار خرید ارزی شرکت‌های تولیدی پتروشیمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مقدار ظرفیت بسیار مطلوبی برای تبدیل به ساخت داخل است.