دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران در جلسه امروز کمیسیون شوراها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در جریان بازدید از شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی با رئیس مرکز تولید و فنی سیما هم‌کلام شدیم. او از ساخت طاق کسری، کاخ بداخشان و مجموعه کاخ‌های تیسفون گفت که لوکیشن‌های فصل ایران سریال «سلمان فارسی» را شامل می‌شود و همه در این شهرک اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از گفت‌وگوی جداگانه آیت‌الله رئیسی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره حوادث اخیر روسیه و تحولات قفقاز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سه متهم در رابطه با کشف جسد سوخته شده یک زن در محله خزانه، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور برای مذاکره با گل‌گهر در محل این باشگاه حاضر شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با مربیان خارجی این تیم برای تمدید قرارداد، آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دو حساب دارند که حقوق‌شان به یک حساب و هزینه‌های دفترشان به حساب دیگر آنها واریز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: طرح پیشگیری از اعتیاد زنان دارای همسر معتاد که از سال گذشته در این استان اجرایی شده است، هم‌اکنون 67 محله شهری و روستایی را تحت پوشش قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لیست جایگاه‌های ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام زنده در روز عید قربان در 21 نقطه شهر تهران اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تبریز در مجلس از دعوت به مناظره علی نیکزاد نایب‌رئیس اول اجلاسیه سوم مجلس درخصوص ماجرای واگذاری شاسی‌بلندها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «فصل ماهی سفید» به کارگردانی قربان نجفی و تهیه‌کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران از هفتم تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران 6 هزار واحد رشد کرد و نتوانست به کانال 2.2 میلیونی برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین رونمایی از ویراست سوم کتاب «انسان‌شناسی یاری‌گری» با حضور جمعی از صاحبنظران در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 34 تهرانی صبح امروز از خانه شان واقع در طبقه ششم یک برج در سعادت آباد پایین پرید و به زندگی خود پایان داد.