دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به وقایع‌نگاری ناآرامی‌های پاییز 1401 و تجربه‌نگاری ابتکارات دانشگاه تهران برای مدیریت آن شرایط گفت: روایت این 50 روز را در کتابی 230 صفحه ای تدوین کرده ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از افزایش خرید تضمینی گندم از کشاورزان به میزان بیش از یک میلیون تن نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 4 میلیون و 852 هزار تن گندم خریداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر جوسازی‌ها، علیه وزیر کشور یا معاون سیاسی وی اقدام کنیم، گفت: همکاری و هم‌افزایی میان قوا سبب گره‌گشایی در سیاست خارجی و افتتاح طرح‌های متعدد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران گفت: با تکیه صرف بر بودجه قطره‌چکانی دولتی نمی‌توان به مأموریت‌ها و وظایف دانشگاه به درستی عمل کرد؛ بلکه لازم است برای انجام مأموریت‌های دانشگاه به دنبال منابع جدید برویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرایداری که از صدای هشدار یک یخچال آزمایشگاهی فوق سرد خسته شده بود، آن را خاموش کرد و دهه‌ها کار علمی را از بین برد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 10 با اشاره به فعالیت تعمیرگاه و فروش قطعات ماشین‌آلات سنگین گفت: در برنامه‌ریزی بنا داریم این فعالیت‌ها از خیابان قزوین به محل جدید انتقال دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران در هشتمین نشست معاونان اداری و مالی واحد‌های دانشگاهی دانشگاه تهران، با بیان این مطلب گفت: ظرفیت بودجه دولت محدود است و با بودجه دولتی نمی‌توانیم به همه مأموریت‌ها و وظایف تعریف‌شده عمل کنیم بنابراین باید به دنبال «درآمدزایی نو» باشیم. نوحه‌گر در این نشست که به تبادل نظر درباره بودجه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با شناسایی مالک 75 ساله خودرو پیکان وانت در منطقه خزانه، این شخص دستگیر و با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده از محل سکونت این شخص و احتمال اطلاع و همراهی داشتن اعضای خانواده در موضوع جنایت، بد هماهنگی مقام قضایی، پسر 30 و همسر 60 ساله این شخص نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند. سرهنگ بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی...

خبرگزاری تسنیم

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان کفش‌های خود را آویخت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از تعریف سرفصل جدید تسهیلات، مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده برای اولین بار با تصویب و ابلاغ در شورایعالی پول و اعتبار خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطر گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با فرهنگ، دین و رویکرد مشترک با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم

مرد مسافرکش در یک سناریوی هولناک با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد رضا پور ابراهیمی گفت: نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای بررسی اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس برای انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین ماهینی مدافع سابق پرسپولیس و تیم‌های ملی رسما از مستطیل سبز حداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که فاز اول ساختمان بلدیه در سال جاری راه اندازی خواهد شد، گفت: وضعیت بلدیه کاملا مشخص و در حال پیگیری است، تخصیص اعتبار نیز برای این ساختمان صورت گرفته است و معاونت فنی و عمران در کنار پیمانکار در حال پیشبرد این پروژه هستند.