دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوشت: تبیین جنایت‌های آمریکای جهانخوار نیاز به هزاران ساعت وقت و هزاران کیلو کاغذ دارد. اگر فقط نمایی از آن جنایت‌ها را برشمریم، غم ابدی مهمان وجودمان می‌شود و از درد شنیدن داستان رنج ملت‌ها، طاقتمان تمام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی، به دادن اختیار به سازمان غیرقانونی ساترا، واکنش نشان داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی و رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نظارت بر طرح کالا برگ الکترونیک گفت: قیمت اقلام 11 گانه کالاهای اساسی تعزیراتی است و به همه این کالاها از طریق بارکد خوان ثبت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معصومه آباد به عنوان سفیر کشورمان در فنلاند منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبر شورش مسلحانه واگنر، بازتاب‌های تحریف‌شده‌ای در برخی شبکه‌های اجتماعی داشت؛ در این میان مطلبی نادرست با این ادعا که دستور تخلیه سفارت ایران صادر شده است، منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برطبق گزارش نیویورک‌تایمز که بر اساس نظرسنجی از 2200 بزرگسال آمریکایی در سال 2023 انجام شده است، از هر 5 زوج 1 زوج حداقل گاهی‌اوقات در اتاق‌های جداگانه خانه می‌خوابند. ممکن است این پدیده خیلی رایج نباشد، اما نشان می‌دهد که حداقل زوج‌ها گاهی دوست دارند که آن را امتحان کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای را تهدیدی برای همه کشور‌های منطقه می‌دانیم و با حساسیت و جدیت تحولات در منطقه قفقاز را دنبال می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اهمیت صنعت پتروشیمی در کشور گفت: نقش پتروشیمی‌ها برای اعتلای اقتصاد و حتی امنیت و اقتدار کشور حیاتی و اثربخش است.

وب‌گاه فرارو

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، استقلال را در پی شکایت ستاره پیشین آبی‌ها محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

آئین رونمایی از ویراست سوم کتاب «انسان‌شناسی یاری‌گری» نوشته مرتضی فرهادی فردا سه‌شنبه 6 تیر توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اهمیت صنعت پتروشیمی در کشور گفت: نقش پتروشیمی‌ها برای اعتلای اقتصاد و حتی امنیت و اقتدار کشور حیاتی و اثربخش است.

خبرگزاری مهر

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران در جلسه امروز کمیسیون شوراها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته شرکت خدمات مالی و بانکداری جِی‌پی‌مورگان، آمریکا باید خود را برای رکود «قورباغه آب‌پز» آماده کند؛ زیرا سیاست‌های انقباضی گسترده پولی ناشی از تورم سرسختانه بالا، منجر به رکود جهانی هم‌زمان می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه استقلال برای جذب دروازه‌بان ملی‌پوش هوادار به این باشگاه نامه زد.