دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید یک میلیارد و 354 میلیون کیلووات‌ساعت انرژی در این نیروگاه طی 3ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری گفت: ماجرای گروه واگنر در روسیه هشداری است به روس‌گراهای درون نظام جمهوری اسلامی که بیش از این منافع مردم ایران را به منافع روسیه گره نزنند و خود را از ماجرای اوکراین کنار بکشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در پی بازدید اخیر معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان مرکز استان هرمزگان از بندر شهید رجایی بندرعباس و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به منظور تعیین تکلیف محموله 11 هزار تنی ذرت موجود در یکی از انبار‌های این مجتمع بندری، پس از...

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا، این اتحادیه هفت فرد ایرانی را با مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر علیه آن‌ها در فهرست تحریم های خود قرار داد.

وب‌گاه فرارو

وقوع طوفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان از یکم تیر تاکنون 764 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی استان تهران از انهدام شبکه سازمان یافته اراذل و اوباش در اسدآباد شهریار خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی امروز با ریزش تقریبا 500هزار تومانی در محدوده 28میلیون و 500هزار تومان به فروش رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلفی گل گفت: این روند آغاز شده و امسال بیش از 1000 رشته را که متقاضی نداشت حذف کردیم و رشته های جدید منطبق بر دانش روز و نیازهای جامعه را طراحی کردیم‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای اتحادیه اروپا امروز دوشنبه 5 تیرماه در جدیدترین اقدام خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران، نهمین بسته تحریمی را با ادعای نقض حقوق بشر، علیه 7 مقام ایرانی اعمال کرد. طبق فهرست منتشر شده در وبسایت رسمی شورای اتحادیه اروپا، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان و معاون قاضی دادگاه کیفری استان اصفهان، فرمانده نیرو‌های سپاه پاسداران در استان اصفهان،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به تمام الکترونیک شدن فرایند ارائه خدمات در دفاتر اسناد رسمی گفت: دفاتر اسناد رسمی مجازی راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیئت مدیره استقلال کمیته فنی را منحل کرد

وب‌گاه عصر ایران

آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل وقوع حادثه ابتدا اقدام به ایمن‌سازی کرده و پس از برپایی کارگاه مناسب برای دسترسی به فردی محبوس درون چاه، یکی از نیروهای آتش نشان با استفاده از ابزار نجات، با رعایت کامل موارد ایمنی وارد چاه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: اکنون حدود 90 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری باقی مانده است که از این میزان 19 میلیون طرح آماده اجرا داریم.

خبرگزاری مهر

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی پایتخت همچنین افزایش دما از فردا پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن 21 ساله‌ای که مدعی بود از ترس «مرگ» با کابوس‌های وحشتناکی درگیر شده است، درباره سرگذشت عبرت آموز خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت.