دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی هواپیمایی دستور داد تا موضوعات ارزی شرکت‌های هواپیمایی از سوی ریاست سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری و برای رفع مشکلات تلاش مضاعف صورت گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتحادیه اروپا نهمین بسته تحریمی خود را علیه ایران اعمال کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: برق 31 مشترک اداری پرمصرف به دلیل بی‌توجهی به اخطارهای داده شده قطع شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک سخنران مذهبی گفت: باقرالعلم به معنای شکافنده علم است که این لقب را پیامبر اکرم (ص) از طرف خداوند متعال به امام محمد باقر (ع) داده بودند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از برگزاری پنج رویداد و نمایشگاه نیازمندی‌های استان در سال جاری خبر داد و گفت: پیشرفت اقتصاد دانش بنیان در گرو رفع نیازهای فناورانه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مرتضی آقاتهرانی در واکنش به تجمع دیروز منتقدان لایحه عفاف و حجاب در برابر مجلس نامه سرگشاده‌ای نوشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت در این سامانه در بهار 1402 حکایت از افزایش ورود سرمایه‌گذاران در بورس و بهبود وضعیت حاکم در بازار سهام دارد.

خبرگزاری مهر

تولید خودروهای ساینا دستی S232 M، پژو 207 دستی پاناروما، دنا، رانا، رانا گیربکس 6 دنده و پژو 405 دو گانه سوز متوقف شده است.

خبرگزاری تسنیم

اجرای نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین پارسائی و رهبری ارکستر بردیا کیارس تا 22 تیرماه روی صحنه تالار وحدت خواهد ماند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با عبور فروش فیلم سینمایی «مصلحت» از مرز 3 میلیارد تومان، دومین پوستر این فیلم سینمایی طراحی و منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

آدرس و ساعت کار جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روزهای عرفه و عید سعید قربان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت ونزوئلا به تازگی اعلام کرده که در حال انجام اقدامات لازم برای استفاده از نظام پرداخت میر در شبکه فروش خود است و این اقدام بخشی از تلاش ملی در جهت دلارزدایی است که پیش از این توسط رئیس‌جمهور این کشور اعلام شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: 966 اکیپ سیار در کل کشور مشغول بازرسی و آماده خدمت رسانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه و در همکاری با جمعیت هلال احمر، فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی کشور همچنین افزایش دما از فردا پیش‌بینی می‌شود.