دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد به اهدای 82 هزار سری جهیزیه به جامعه هدف در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال 100 هزار سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر رشته جدیدی که دانشگاه‌ها درخواست راه‌اندازی آن را دارند، باید پیوست اشتغال داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که بر اساس قولی که از رییس مجلس شورای اسلامی گرفته، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده عفاف و حجاب به صحن مجلس می‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر گفت: حل سازوکار‌های مالی برای فعالین اقتصادی و بخش خصوصی بعنوان محور‌های اصلی توسعه حائز اهمیت اساسی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: بنابر آمار از ابتدای سال زراعی تاکنون 4 میلیون و 852 هزارتن گندم خریداری شد که نسبت به سال قبل 28 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نهایت هم چند روز قبل پسر و دختر این خانم و یک مرد غریبه با من درگیر شدند و سه نفری کتکم زدند، البته همسرم هم در آن درگیری بود اما من اجازه ندادم او زیاد صدمه ببیند اما خودم به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفتم طوری که چند روز در بیمارستان بستری بودم و از مرگ نجات پیدا کردم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق گزارش ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی، رشته‌های والیبال، فوتبال و هندبال جزو سه رشته برتر قرار گرفتند و در فدراسیون‌های ورزشی غیرالمپیکی نیز رشته‌های کبدی، کاراته و ووشو اول تا سوم شدند.

خبرگزاری مهر

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جدید پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با حکم فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استان خوزستان با وجود منابع و صنایع فراوان و ظرفیت های گسترده در حوزه‌های مختلف اما با چالش جدی بیکاری روبروست که نیاز به راهکارهای علمی و تخصصی، تدوین سند و همکاری دستگاه‌های اجرایی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره طوفان خیلی شدید و تندباد، تشدید مخاطرات جوی، خیزش گرد و خاک و افزایش شدید دما به شهروندان هشدار داد. با توجه به اطلاعیه‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی، نیروها به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس آگاهی خراسان رضوی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره زن مجهول الهویه ای دارند که جسد وی در کنار گذر شمالی مشهد کشف شده است، با پلیس تماس بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا»: امروز مرجعیت رسانه‌ها از مکتوب به مدرن تغییر کرده و به دلیل حجم بالای رقبای داخلی و خارجی در حوزه رسانه و تولید محتوا، صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برق تحویلی به مشترکان صنعتی از ابتدای دوره مدیریت مصرف برق افزایش 17 درصدی یافته است.