دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

به گزارش واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، دهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی از 7 تا 11 تیرماه و ساعت بازدید 16 تا 22 برگزار می‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان به شاییعه جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: با انعقاد موافقت‌نامه تجارت ترجیحی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا صادرات ایران به این کشورها در دوماهه 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا نقی زاده، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، امروز در کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان این که نتایج اجرایی این کنگره حتما در دستور اجرایی قرار خواهد گرفت، گفت: سوال اصلی در حوزه آموزش مهارتی این است که دانشگاه مهارتی مهم‌تر است یا آموزش مهارتی، این موضوع در اجلاس...

خبرگزاری تسنیم

لیست جایگاه های ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام زنده در روز عید قربان در 21 نقطه شهر تهران اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه‌های استقلال و تراکتور برای جذب دروازه‌بان جوان هوادار نامه زدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان نسبت به خبر تکذیب شده توافق موقت و ادعای نفت در برابر غذا نگران و دلواپس شده‌اند. این درحالی است که سازوکار مشابه آن تحت عنوان اینستکس در زمان دولت روحانی به عنوان دستاورد معرفی می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا پس از 9 روز رقابت در حالی در تهران به پایان رسید که نمایندگان کشورمان در مجموع سه بخش موفق به کسب سه مدال شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی، گفت: تحولات رشته اتومبیلرانی ایران را دنبال می‌کنم و در آینده‌ای نزدیک به این کشور سفر خواهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارمندان شاغل مرد که صاحب فرزند می‌شوند، می‌توانند از 7 روز مرخصی تشویقی بهره مند شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لندن - ایرنا - شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا، هفت شخصیت ایرانی را به فهرست تحریم‌های این اتحادیه اضافه کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو به صورت جداگانه منجر به مصدومیت 29 نفر در سطح خراسان رضوی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطربر ضرورت حل مسائل بانکی، مالی و پولی فی‌مابین تاکید کرد و گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مبلغ تسهیلات دریافتی توسط کارکنان بانک‌ها افزایش یافته است و مجلس به دنبال اصلاح قواعد اعطای تسهیلات به کارکنان بانک‌ها است.