دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله شدیدی عراق را لرزاند.

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا در حکمی سرهنگ حسینعلی ابن‌علی را به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از ایرانیان خارج از کشور با بیان اینکه دولت سیزدهم اسم و غرور ملی ایرانیان خارج از کشور را به آنها بازگرداند، از رییس جمهور کشورمان تشکر کردند که با انتخاب هوشمندانه و با درایت خود وزیری را بر مسند وزارت خارجه نشانده که سبب عزتمندی ایرانیان خارج از کشور شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: محموله 11 هزار تُنی ذرت موجود در انبار بندر شهید رجایی با دستور قضایی و همراهی دولت به صورت کامل ترخیص شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جوهر امضای رسول خطیبی با مس کرمان هنوز خشک نشده که برخی زمزمه ها از جدایی‌اش از این باشگاه شنیده و گفته می شود گویا پای اسناد مربوط به محل قبلی فعالیتش در مس سونگون در میان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بالاخره حجاب یک مسئله قانونی در کشور است و ما اجازه نمی‌دهیم هیچ فیلم یا برنامه‌ای با زیر پا گذاشتن قوانین کشور ساخته شود. به همه تهیه‌کننده‌ها و شرکت‌های تولید کننده اعلام شده که افرادی که قانون را زیر پا گذاشتند، اجازه انجام کار هنری ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حقابه هیرمند، طرح‌هایی برای تامین آب منطقه سیستان با جدیت در حال اجراست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: پدیده مونسون که سال گذشته بسیاری از مناطق کشور را در گیر خود کرده بود، اکنون وارد شهرهای جنوبی کشور شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه فرش و تابلو فرش سنندج می‌گوید: کشورهایی مانند چین، افغانستان و هندوستان فرش‌های ایرانی را با برند ایرانی به ایران صادر می‌کنند و کسی هم جلوی این کار را نمی‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در اختتامیه دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به سؤالات آنان پاسخ داد. سالاری درباره رویکرد حاضر در جشنواره صاحبدلان بیان کرد: آثار و نمایشنامه‌هایی که در حوزه‌های دینی تعریف می‌شوند و شریعت‌محورند، در این جشنواره شرکت می‌کنند. وی با توجه به...

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هرات امروز فقط قیمت نقدی اعلام کرد و در کانال ها خبری از نرخ دلار فردایی نبود. اسکناس آمریکایی در هرات صبح امروز نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود و در محدوده 49 هزار و 800 تومان معامله شد اما در نیمه ظهر امروز مرز حمایتی یادشده را از دست داد و تا نیمه کانال 49 هزار تومان پایین آمد.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 110 مغازه در آتش سوزی بازارچه نقده آسیب دیدند. این آتش سوزی 38 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه منیبان

هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.