دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نرخ تورم «نقطه به نقطه» و «ماهانه» در طول بهار امسال نزولی بوده است. نرخ تورم ماهانه که درصد تغییر شاخص مصرف‌کننده را در یک ماه، نسبت به ماه پیش اندازه‌گیری می‌کند در طول بهار امسال نزولی و برابر با سه درصد بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جدید پلیس امنیت تهران منصوب شد

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - امحای بیش از 64 تن انواع مواد مخدر و روانگردان کشف شده از سه استان خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان در بیرجند دودی به چشم قاچاقچیان مواد مخدر بود و اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این بلای خانمانسوز جدی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی کشور همچنین افزایش دما از فردا پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر تسریع در اجرای پیمان پولی بین جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر گفت: اراده و علاقه مسئولان دو کشور نشانگر عزم جدی در تسهیل روابط اقتصادی، تجاری و بانکی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، پنجم تیر) با 6 هزار و 525 واحد افزایش، در ارتفاع 2‌میلیون و 196 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان دو فصل پیش بعد از درخشش در ترکیب پرسپولی تصمیم گرفت لژیونر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با حکم فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ سرهنگ حسینعلی ابن‌علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

اینجا شوش است؛ راسته‌ای که معمولا هر دختر جوانی در تهران و حومه برای تکمیل جهیزیه خود به اینجا می‌آید. بازار شوش پر از شور زندگی است و همهمه، اما نیمه تاریکی هم دارد. حضور معتادان زیاد در این راسته، همان نیمه تاریک است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به نظر می‌رسد عمر کمیته پرحاشیه فنی استقلال که فقط یک جلسه را برگزار کرده بود، به خط پایان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال بیش از هزار رشته را که متقاضی نداشت حذف کردیم و رشته‌های جدید منطبق بر دانش روز و نیازهای جامعه را طراحی کردیم‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویر فیش حقوقی یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از زن دستفروش متروی تهران در فضای مجازی پربازدید شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین پارسایی تا 22 تیرماه مهمان تالار وحدت تهران خواهد ماند. این نمایش موزیکال که تاکنون برای 50 شب اجرا میزبان 30000 مخاطب بوده است، با توجه به استقبال تماشاگران تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت. امین زندگانی، بانیپال شومون، فریبا کوثری، امیررضا دلاوری، امیرکاوه آهنین‌جان،...