یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در یادداشتی با اشاره به شورش در روسیه نسبت به کارگیری اراذل و اوباش هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نویسنده و کارگردان «پیشونی سفید» گفت: اگر واقعاً به داد سینمای کودک و البته ساخت کارهای مفید در نمایش‌خانگی و حتی تلویزیون نرسیم حتماً با میزان واردات عجیب و غریب کارهای کودکانه به کشور مواجه خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

باشگاه استقلال و جواد نکونام مذاکرات جدی برای جذب امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم شارلوا بلژیک انجام داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه ستاد اربعین کشور با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از آیین ملکوتی اربعین حسینی به دنبال افزایش مدت زمان این سفر معنوی است، گفت: در صورت تصویب نهاهی افزایش مدت زمان سفر اربعین ازدحام ورود و خروج مرزها کاهش یافته و تعداد بیشتری می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سکان هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای فصل جدید فوتبال کشور به مجتبی حسینی سپرده شد تا این تیم صنعتی با کادرفنی جدید در لیگ بیست و سوم حضور داشته باشد. بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تمرینات آلومینیوم از امروز در اراک آغاز و مراسم معارفه سرمربی جدید به صورت رسمی با حضور بازیکنان برگزار شود. همچنین در تمرین امروز از دستیاران حسینی در تیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر نوجوان گفت: چند بار با آرش و دوستانش تماس گرفتم تا پولم را بدهند. آنها با من قرار ملاقات گذاشتند و خواستند سر قرار بروم تا پول را بپردازند. به همین خاطر من و آیدا با هم سر قرار رفتیم و سه پسر جوان ما را به خانه‌شان در غرب تهران دعوت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می رسد بورس برای یک حرکت صعودی جدید آماده می شود اما اینکه این آغاز روند صعودی جدید بازار خواهد بود یا یک رشد موقت، هنوز مشخص نیست.

خبرگزاری مهر

جانماز آب‌کشیدن برای ما اعضای اصلی و همین‌طور مسئولین اعضای جدید، روش اصلی و اساسی بود. به این نتیجه رسیده بودیم که اعلام ایدئولوژی اصلی گروه باعث خواهد شد کسی به ما نپیوندد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی به دلیل بارش‌های شدید «مونسون» در سه استان جنوبی کشور، هشدار سطح نارنجی صادر کرد و نسبت به طغیان رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب در این مناطق هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فخاری گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد شورای مسکن استان را در شهرستان‌ها برگزار کنیم تا پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و موانع آن شناسایی و از نزدیک با متصدیان و مسئولین ذی‌ربط صحبت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک تهیه‌کننده گفت: ساخت فیلم در شهرستان با توجه به دلایلی مثل نبود امکانات در سطح حرفه‌ایی راحت نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را انتظار داریم.

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی: نمک به زخم مردم نپاشید. اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید باری را از دوش مردم بردارید حداقل بار بیشتری بر بارگران آنان اضافه نکنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل شورای عالی عتف در تشریح دستور جلسه بیست‌ونهمین جلسه این شورا با حضور رئیس‌جمهور اظهار داشت: در این جلسه کلیات دو طرح کلان ملی «ارتقای کارآمدی سیاست‌گذاری جوانی جمعیت کشور» و «برگزاری آزمون‌های الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور» تصویب شد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد بر خلاف واقعیت‌های تجارت خارجی کشور نوشت بدون FATF مانع هر نوع گشایش خارجی می‌شود.