دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود این مشکلات و در شرایط فضای ملتهبی که وزارت آموزش و پرورش به ویژه بعد از ماجرای اسفند سال گذشته سپری کرد، سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش در خبری از سفر وزیر جدید به حج خبر داده است!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به استقبال مقامات اندونزیایی از همکاری با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف از تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول خواست در پیگیری امور مربوط به اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه‌ها جدی و پر توان عمل کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حال حاضر سرانه پزشک متخصص در ایران 6.2 در هر 10 هزار نفر است. در حالی که میانگین این سرانه در اروپا به عدد 24.5 و در کشورهای سالمند جهان به 26/1 نیز می‌رسد.

وب‌گاه الف

دبیر اتحادیه مشاوران املاک از شناسایی 950 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: برای برخورد قانونی، اسامی این واحدها به اداره اماکن اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس والیبال گفت: همه تیم‌ها می‌دانند که اگر به اسلحه سرویس مجهز شوند، شانس زیادی برای پیروزی مقابل ایران دارند.

وب‌گاه گسترش

دبیر اتحادیه مشاوران املاک از شناسایی 950 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: برای برخورد قانونی، اسامی این واحدها به اداره اماکن اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان فضایی اروپا (ESA)، موسسه فناوری دانمارک (DTI) را برای مهندسی و ساخت یک پوست هوشمند جهت استفاده ربات‌ها در فضا انتخاب کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصرایران در واکنش به اظهارات اخیر مصباحی مقدم نوشت: کاش بگویند دقیقا چی را باید کمتر بخوریم؟ درست است که احمدی‌نژادی نیست که به صراحت پاسخ دهد ولی هم به اقتضای داعیه اقتصاددانی و هم لباسی که بر تن دارد باید با احتیاط بیشتر صحبت کند. ضمن این که خیلی‌ها می‌خواهند بدانند خودشان دو وعده‌ای‌اند یا سه وعده‌ای؟

خبرگزاری مهر

خواف مسئول اورژانس شهرستان خواف گفت: در تصادف زنجیره‌ای جاده بیاس‌آباد - قاسم‌آباد خواف به علت گرد و خاک شدید 8 مصدوم را بیمارستان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی علمی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه مسئله تعدد سازمان‌های فرهنگی و مراکز فعال در حوزه فرهنگی یکی از مهمترین چالش‌های ما در کشور است، گفت: پیش‌بینی ما در برنامه هفتم این است که تداخل وظایف و ماموریت‌ها را از بین ببریم و هماهنگی و انسجام در این حوزه ایجاد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربیان جدید تراکتور به همراه سرمربی و 2 بازیکن خارجی این تیم وارد تبریز شدند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اضافه شدن 297 چارت قضایی به این نهاد خبرداد و گفت: تا 10 سال آینده از این ظرفیت در دادگستری استان اصفهان می‌توان استفاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرش دستباف به عنوان هنر صنعت استان ایلام از گذشته تاکنون به عنوان یک ظرفیت اقتصادی ارزشمند، در تار و پود مشکلات بیشماری از عدم برندسازی گرفته تا راه سخت فروش محصولات تولیدی گرفتار آمده است که نیازمند توجه دست اندرکاران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور محور اصلی همکاری دولت و قوه قضاییه را مبارزه با فساد و اصلاح ساختارهای فسادزا دانست و گفت: وظیفه تمامی دستگاه‌ها پیشگیری از وقوع جرم است تا میزان پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی روز به روز کاهش یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی 24 ساعت گذشته، از امدادرسانی به 160 نفر از هم‌وطنان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.