یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت رجانیوز در خبری مدعی انجام یک نظر سنجی درباره حجاب در تهران شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در یک بارانداز در خیابان فدائیان اسلام مسیر جنوب به شمال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

تازه‌ترین خبری که در این بین مطرح شده این است که استقلالی‌ها ریکاردو سا پینتو پرتغالی را متهم به «دائم‌الخمری» کرده و او را گزینه دلال‌ها دانسته‌اند. این اظهاراتی است که حجت کریمی، پس از انتقاد ریکاردو سا پینتو، با انتشار یک استوری مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با پیش بینی بروز ناپایداری‌های شدید فصلی (پدیده مانسون یا مونسون) و رشد ابرهای همرفتی، برای برخی مناطق کشور هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

بخش خبرساز صحبت‌های وریا مربوط به جایی است که به شایعه ممنوع‌الکاری‌اش دامن می‌زند. او از سلایقش به مدیریت ورزشی می‌گوید، ولی در کنارش به این مورد هم اشاره می‌کند که بعید است در فضای کنونی شرایط رسیدگی به این خواسته‌اش را داشته باشد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشت امروز خود به اظهارات احمد و علم الهدی و غلامرضا مصباحی مقدم انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هرساله با نزدیک شدن به اواخر خردادماه و تعطیلی مدارس، چگونگی گذران ایام فراغت دانش آموزان در سه ماهه تابستان، بحث داغ برنامه‌ریزی خانواده ها و دستگاه های مختلف خواهد شد تا کمکی به شکوفایی استعدادها هم باشد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نقشه مهندسی فرهنگی فارس نخستین برش استانی سند بالادستی فرهنگ عمومی کشور بود که از سال 1400 تلاش کرده تا همه فعالیت‌های فرهنگی این استان را در مسیری مشخص و کارشناسی شده هماهنگ کند و به سرانجامی روشن برساند.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - سنگ‌آهن سنگان خواف با بالغ بر یک میلیارد تن ذخیره یکی از 10 معدن بزرگ سنگ‌آهن جهان و تامین‌کننده خوراک اولیه برای تولید 17.5 میلیون تن کنسانتره، 15 میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ‌آهن در ایران است، این مجتمع در گستره‌ای به طول 22 کیلومتر و عرض 10 کیلومتر در 300 کیلومتری جنوب شرقی مشهد و نزدیک مرز افغانستان قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پریگوژین، حداکثر رئیس یک گروه پیمانکار نظامی است، اما ما در کشور خود سیاستمدارانی مثل موسوی و خاتمی را سراغ داریم که حماسه مشارکت میلیونی مردم را با یک دروغ درباره تقلب، تبدیل به تهدید امنیت ملی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

11 عضو شبکه سرقت خانوادگی، به خانه‌های اعیانی در جردن دستبرد میلیاردی می‌زدند. در این باند 3 زن گردانندگان اصلی بودند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن برهانی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران می گوید قضات در پرونده‌های قضایی یگانه مرجع تصمیم گیر هستند و ضابطان تنها به عنوان مشاوران قضات عمل می کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر اتحادیه مشاوران املاک از شناسایی 950 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: برای برخورد قانونی، اسامی این واحدها به اداره اماکن اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به این سؤال که «آیا قرارداد پیش‌فروش کالا که قیمت آن کلا نامعلوم است پاسخ داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیراً شهرداری تهران بنر‌هایی با تصویر شهید بهشتی همراه با نظرات این فقیه و عالم اسلامی و انقلابی درباره حجاب در سطح پایتخت نصب کرده است.