دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه با اقدامات دولت سیزدهم، جمهوری اسلامی محور اتحاد در غرب و جنوب غربی آسیا شده گفت: اینک پنجره‌های دنیا به روی کشور ما باز شده است و بیش از 100 کشور یا به کشورمان سفر کرده‌اند یا ما به آنها سفر کردیم که بقیه کشورها هم در نوبت هستند تا تعامل بیشتر با جمهوری اسلامی را آغاز کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه گفت: در سال گذشته دادگستری‌ها علاوه بر پرونده‌های معمول خود، بیست و چند هزار پرونده اغتشاشات را هم مورد رسیدگی قرار دادند و نزدیک به 98 هزار نفر از افرادی که در زندان مانده بودند و دشمن دنبال سوژه‌سازی برای آنها بود با عفو رهبر معظم انقلاب بخشیده شدند و سوژه از دشمن گرفته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر قرار بر این باشد که بورس یک رشد موقت داشته باشد تا دوباره به روند اصلاحی خود ادامه دهد، باید رشد فعلی را بسیار ضعیف و کوتاه مدت دانست.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی 24 ساعت گذشته، از امدادرسانی به 160 نفر از هم‌وطنان خبر داد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

القاصی گفت: احساس دین نسبت به شهدا سبب اهتمام مضاعف در انجام مسئولیت‌ها می‌شود.

وب‌گاه گسترش

اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب وکار از تاریخ 27 الی 30 تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه‌چیز برایش واضح است، از آتشی که روی بدن دخترش شعله کشید تا آخرین وصیت روی تخت بیمارستان که با صدای آرامی در گوشش زمزمه کرده بود. از لباس‌های همیشه مشکی و خطوط روی صورت این مادر مشخص است که بعد از 10 سال هنوز این آتش خاموش نشده. چند جمله را بین هر حرفش جای می‌دهد: «دخترم تازه 18 ساله شده بود. به بیمارستان که رسید پشیمان شده بود...».

وب‌گاه گسترش

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: اگر طرح اصلاح قانون انتخابات نهایی و به قانون تبدیل شود، از 16 مرداد ثبت نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

خبرگزاری مهر

تبریز - معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در شهرستان هوراند براثر برخورد با خودرو تلف شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه موسسات رده بندی نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی تحقیقات دریایی دارند، خواستار راه اندازی یک مرکز آموزشی پیشرفته تخصص‌های دریایی در کنار یک مرکز تحقیقاتی در استان با مشارکت موسسات رده‌بندی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در حال حاضر در بزرگراه‌های همدانی، حکیم و همت شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از کارهای مهم مجلس در برنامه هفتم این است که زمینه‌های سواستفاده، رانت خواری‌ها و ویژه خواری‌ها را از بین ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اسبق اتاق بازرگانی تهران درباره قیمت آتی دلار گفت: همین حالا نیز رصد بازار نشان می‌دهد قیمت‌ها در حال کاهش است و این روند احتمالا ادامه‌دار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساماندهی کاهش پرداختی از جیب مردم در برنامه پزشک خانواده خبر داد و گفت: دسترسی مردم در این برنامه و نظام ارجاع به خدمات سلامت در تمامی شهرها افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «درخت تنها» روایت 38 سال حضور حاج حسین برزگر در جبهه و تفحص شهدا است. او به دلیل این که از بچگی یک پای معلول دارد، تا مدت‌ها مسئول کارت و پلاک بوده و در قسمت کفن کردن و شناسایی شهدا فعالیت داشته است.