دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک ماه پس از کشف جسد مثله‌شده زنی جوان درحوالی میدان آزادی، جسد مثله‌شده زن دیگری در کنار سطل زباله‌ای در تهران پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اجرای نسخه جدید طرح پزشکی خانواده با نیرو‌های طرحی، این طرح را غیرقابل اجراتر از قبل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با بیان اینکه در دوره گذشته فدراسیون به تیمش ظلم شد، گفت: در سال‌های پیش بدون تورنمنت بین‌المللی و اردوهای خارجی، نتایج خوبی کسب کردیم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های مختلفی برای هفته حقوق بشتر آمریکایی تدارک دیده شده که از ششم تا دوازدهم تیرماه جنایات آمریکا در حق مردم ایران بازخوانی می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی حسینی روز شنبه اولین جلسه تمرینی خود را با آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «آشوب غم» شعری است که «سید مسعود علوی تبار» به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) سروده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم تراکتور به همراه دستیاران جدید خود صبح امروز وارد تبریز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف 2 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: خودرو 206 با 6 سرنشین از فاصله پنج متری به پایین بزرگراه سقوط کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برترین بازیکن اسنوکر ایران و قهرمان اسنوکر حرفه‌ای جهان گفت: رسانه‌های معاند می‌خواستند من را وارد سیاست و بازی‌های کثیف خودشان کند، بهتر دانستم که جواب آن‌ها را ندهم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا نیکبخت در لیگ سه هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزند جنتی و وزیر اسبق فرهنگ در توئیتی نوشت: تحولات اجتماعی به رغم اراده حاکمان خود را تحمیل خواهد کرد مثل ماهواره و حجاب.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس در ابلاغیه‌ای اتخاذ موقعیت در قراردادهای اختیار معامله توسط صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت را ممنوع کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «آهو» که روایتی مدرن از زندگی و سیرت امام رضا (ع) ثامن‌الائمه است، به کارگردانی علی برجی در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد بخشی از جریان اصولگرایی که اصولا گروه سنی میانی این جریان هستند به این تجربه و درک رسیده‌اند که در سال منتهی به انتخابات نباید بر سر مساله حجاب آستانه تحمل جامعه و گروه‌های رای‌دهنده - هر اندازه حداقلی - را آزمود.

وب‌گاه گسترش

به گفته یک کارشناس امور ملکی، بودجه مردم برای رهن و اجاره خانه بسیار ضعیف است و توان مستاجران به کرایه‌های پیشنهادی موجران نمی‌رسد.