دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

قیمت طلا و قیمت سکه برای امروز اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر افراد با توثیق سهام عدالت می توانند از برخی بانک‌ها وام بگیرند.

خبرگزاری مهر

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور سرانجام به همراه دستیاران خود وارد تبریز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 37 هزار و 736 واحد مسکونی به بانک مسکن به‌منظور اخذ تسهیلات کم‌بهره در حوزه بازآفرینی شهری (نوسازی مسکن) از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان اردیبهشت امسال توسط شرکت بازآفرینی شهری معرفی شده که از این تعداد 30 هزار و 664 مورد در سال 1401 بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید نگاه صفر و صدی به بخشنامه اخیر انتخاباتی وزارت کشور داشت، گفت: این بخشنامه در راستای حفظ سلامت انتخابات، عدم شرایط تبعیض و وجود عدالت در انتخابات بوده است اما شاید زمان صدور آن کمی زودهنگام بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در واکنش به اظهارات علم الهدی و مصبای مقدم نوشت: شاید همه می‌دانند که کفگیر به ته دیگ خورده است. در هر حال نمک به زخم مردم نپاشید. اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید باری را از دوش مردم بردارید حداقل بار بیشتری بر بارگران آنان اضافه نکنید.

وب‌گاه ورزش سه

محمود فکری کنار شاگردانش در پیش فصل به تمرین بدنسازی می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - غربی‌ها در برهه‌های مختلف در صدد تفسیر گمراه‌کننده از قطعنامه 2231 برآمده‌اند؛ موضوعی که در اتهامات اثبات‌نشده آنها مبنی بر استفاد روسیه از پهپادهای ایرانی به چشم می‌خورد. آنها چند ماه قبل از پایان محدودیت هشت‌ساله موشکی در صددکارشکنی برآمده‌اندکه پیشتر نیز در آستانه پایان تحریم پنج‌ساله تسلیحاتی تلاش‌های ناموفقی بکار بستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیه هر سه اصل را در پروژه داپ نقض کرده است. این کشور با آگاهی کامل از پیامد این سدسازی ها برای ایران، نوعی تروریسم آبی را در پیش گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دربی مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با تساوی پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - سریال «آمستردام» از تازه‌ترین سریال‌های شبکه خانگی است که تلاش کرده از دریچه نگاه‌های مختلف به فعالیت‌های گروهی از اجتماع بپردازد که در سایه فعالیت‌های خلاف به سرمایه هنگفتی دست زده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

گم شدن زن تهرانی راز مخوفی داشت که هیچ کس باور نمی‌کرد این زن هیچ‌گاه به خانه‌اش بازنخواهد گشت!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی‌ست در قامت مربی در لیگ دسته 3 به فوتبال برگشته؛ در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد.