یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

یز: رئیس اداره منابع آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان‌های تفت و مهریز از شناسایی و پلمب 60 حلقه چاه غیر مجاز در این دو شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون حمایت از گزارشگران فساد در مجلس مبارزه با فساد را در تمامی ابعاد مردمی‌سازی خواهد کرد، گفت: این قانون در کنار مبارزه با فساد، برخی رفتارهای سوءاستفاده گرانه تعداد معدودی از افراد را نیز از بین می برد.

خبرگزاری تسنیم

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمانه‌زنی‌ها درباره برنده توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال 2024 آغاز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: ازبکستان مقصدی تجاری و سیاسی مهم برای ایران است که توسعه روابط با این کشور در دهه‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفته بود.

وب‌گاه عصر ایران

ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش تجارت اینترنتی مواد مخدر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل مجمع دانش‌آموختگان ایران گفت: با رای مجمع عمومی جبهه اصلاحات، آذر منصوری به دبیرکلی این جبهه انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورش واگنرها علیه پوتین می‌تواند آبستن تغییر پارادایمی باشد که تأثیر جنگ روسیه و اوکراین بر مناسبات منطقه‌ای اسرائیل و ایران را تغییر دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا را عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی دانست و همه دستگاه‌ها را مکلف کرد به وزارت کشور در اجرا و برگزاری انتخابات مشارکتی کمک کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی نوشت: فارغ از هر سرنوشتی که برای روسیه و جنگ اوکراین رقم بخورد، در این نتیجه‌گیری نباید تردید کرد که روسیه در برابر غرب از نظر نرم‌افزاری پیشاپیش شکست خورده است. فقط خدا کند که برای جبران این ضعف به ویرانگرترین سخت‌افزار موجود، یعنی بمب اتم متوسل نشوند.

وب‌گاه الف

نماینده حادم و ایثارگران ارتش در ایلام گفت: حقوق بگیران ارتشی طرح معسرین استان تا قبل از پایان هفته جاری برای ثبت نام دریافت واحد مسکونی اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس این قانون، مهاجرت کارگران ماهر، به ویژه از خارج از اتحادیه اروپا به این کشور آسان‌تر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب دستیاران جواد نکونام مشخص شده و سرمربی جدید آبی‌ها دو مربی اسپانیایی با سابقه کار در لالیگا در کنار خود خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

هشتمین نشست از سلسله «نشست های نیاوران» با عنوان «تروریسم نقابدار» با نگاهی به عملکرد سازمان مجاهدین خلق ایران در سالن کنفرانس مجموعه نیاوران تشکیل شد.