یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال عملکرد شاگردانش را در دو هفته اول لیگ ملت‌ها رضایت‌بخش ندانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی با حضور در منزل نجادعلی الماسی، استاد بازنشسته گروه حقوق خصوصی و اسلامی دانشگاه تهران، با این استاد پیشکسوت دیدار کرد. رئیس دانشگاه تهران، الماسی را از افتخارات دانشگاه تهران و از اساتید سرآمد علمی و اخلاقی نامید و تاکید کرد: الماسی از نظر اخلاقی زبانزد اساتید و دانشجویان بودند. دیدار با اساتید پیشکسوت، برای تجلیل علم و عالم است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای عالی نظام پزشکی، ورود پزشکان عمومی به حوزه زیبایی را یکی از موانع مهم ورود فارغ التحصیلان پزشکی عمومی به دوره‌های سخت و پر مسوولیت دستیاری عنوان کرد و گفت: وجود تقاضای بسیار در جامعه و پرداخت نقد و غیر وابسته به بیمه‌های نرخ‌شکن و پرتاخیر، مسیری را برای تامین معاش پزشکان عمومی گشوده و نیاز به ادامه تحصیلات تخصصی و بالاتر را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقوع رگبار، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای برای برخی مناطق استان کرمان منجر به این شد تا هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون تیراندازی معتقد است اگر در فوتبال یک مدال وجود دارد در تیراندازی مدال های زیادی توزیع می شود اما در گذشته از این رشته غافل بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حفظ ژن هومینو برای حفظ تنوع ژنتیکی جمعیت یوزپلنگ ایرانی اهمیت زیادی داشت، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و این بارکد ژنی از بین رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران با ریزش قیمت روبه‌رو شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مرجع تقلید شیعیان با صدور پیامی به دنبال درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی تاکید کرد: روحیه خدمت و انقلابی بودن در عرصه‌های مختلف از ویژگی‌های برجسته آن مرحوم بود، در تمام صحنه‌ها با اخلاص کامل وارد می شد و برای ادای تکلیف از هیچ کوششی دریغ نمی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حفظ ژن هومینو برای حفظ تنوع ژنتیکی جمعیت یوزپلنگ ایرانی اهمیت زیادی داشت، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و این بارکد ژنی از بین رفت.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شخصیت آلومینیوم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

سجاد آقایی قراردادش را با آلومینیوم اراک تمدید کرد و در این تیم ماندگار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مذاکرات پرسپولیس برای جذب یک ملی‌پوش به بن‌بست خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نساجی باز هم از آلومینیوم اراک بازیکن جذب کرد.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه بزودی حدود 10هزارواحد مسکونی در پردیس افتتاح می شود، توضیح داد: این واحدها از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است اما مشکلاتی و محدودیت هایی در زمینه زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تاسیسات آنها وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین تورنمنت رنکینگ‌دار در حالی با حضور شماری از نامداران جهان در بوداپست برگزار می‌شود که مدعیان آزادکار ایران غایب هستند و تیم ایران با 6 کشتی‌گیر راهی مجارستان می‌شود.