یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب خمینی‌شهر اصفهان با اشاره به سابقه بیماری روحی و روانی قاتل گفت: در این حادثه پدر و مادر و 2 خواهر قاتل به قتل رسیدند و سپس قاتل نیز خود را کُشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: روزانه حدود 700 هزار نسخه الکترونیک در سامانه تأمین‌اجتماعی صادر می‌شود و 570 هزار تأیید داروخانه‌ای داریم و تقریباً تولید بیش از 50 درصد نسخ الکترونیک کشور در برنامه این سازمان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آمار کمیسیون اروپا اعلام کرد: صادرات گاز طبیعی ایران به ترکیه در پنج ماهه نخست 2023 به بیش از 3.3 میلیارد مترمکعب رسید.

خبرگزاری تسنیم

یک عضو اتاق بازرگانی معتقد است که دلیل رد صلاحیت سلاح ورزی در انتخابات اتاق بازرگانی ترک فعل هایی است که به اقرار خودش انجام داده است و طرفداران او سعی می کنند تا این مسئله را در بستر مسائل سیاسی دفن کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان عمومی و انقلاب خمینی‌شهر اصفهان با اشاره به سابقه بیماری روحی و روانی قاتل گفت: در این حادثه پدر و مادر و 2 خواهر قاتل به قتل رسیدند و سپس قاتل نیز خود را کُشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین معارفه میلاد عرفان‌پور به عنوان سرپرست مرکز آفرینش‌های ادبی و مرتضی قاضی به عنوان مدیر دفتر هنر و ادبیات بیداری در حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر (اصفهان) از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی حسینی می‌گوید تلاش خواهد کرد که با جذب بازیکنان مناسب، روند خوب آلومینیوم اراک را حفظ کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر طالبان آزادی زنان و دختران افغانستان را مدیون به قدرت رسیدن این گروه دانست.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور رئیس بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران نمی تواند با اوکراین و تایوان برای تصاحب سرخط خبرها رقابت کند، اما به زودی می تواند به همان اندازه خطرناک باشد. برنامه هسته ای ایران به سرعت به سمت تولید تسلیحات اتمی حرکت می کند. از آنجایی که در حال حاضر مذاکرات حداکثری غیرممکن است، تداوم تهدید برنامه هسته ای ایران، می تواند به سبب اقداماتی نظیر حمله امریکا به تاسیسات هسته ایران، خاورمیانه را درگیر یک جنگ جدید کند. به همین دلیل،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی کشور را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه در سنت دانشگاهی کشور سازوکاری برای بهره‌برداری از ظرفیت اساتید بازنشسته در مرحله جدید حیات آنها دیده نشده است، گفت: تجربیات اساتید پیشکسوت باید مستندسازی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاه قاجار با شکار حیوانات خود را سرگرم می کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر موضوع ساخت خانه‌های 30 تا 40 متر از سوی برخی مسئولان مطرح شده است؛ پیشنهادی که رییس کمیسیون عمران مجلس به آن واکنش نشان داده و گفته که حتی خانواده‌های دارای یک فرزند نمی‌توانند در واحدهای با متراژ پایین زندگی کنند.