یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار رادان گفت: با شهدا عهد می‌بندیم که مقتدرانه با عمل به قانون در هنجارگریزان ایجاد هراس کنیم و اجازه ندهیم از قانون عبور کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از 24 ساعت پس از موافقت یوگنی پریگوژین برای پایان دادن به شورش و توقف حرکت کاروان مزدورانش به سمت مسکو، گزارش رسانه‌های روسیه از شهر «روستوف» واقع در شرق این کشور حاکی از برقراری آرامش پس از خروج نیروهای واگنر از شهر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«تفتا»، هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت است که در حوزه‌ی بانکداری، به بانک تجارت خدمت‌رسانی می‌کند‌. تفتا 5 سال پیش با هدف ارائه راهکارهای دیجیتال و توسعه محصولات جدید بانکداری و پرداخت، در راستای استراتژی‌های دیجیتال بانک تجارت تأسیس شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه قیمت دام زنده از ابتدای سال جاری تاکنون 30 هزار تومان کاهش داشته است، گفت: اکنون با توجه به نزدیکی به عید سعید قربان به طور میانگین قیمت هر کیلوگرم دام زنده درجه به 130 تا 160 هزار تومان رسیده و افزایش قیمت چندانی نداشته است و بعد از این ایام کاهشی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی گفت: ماندن ایران در بلک لیست FATF به زودی حل می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فقدان این روحانی سختکوش و پارسا را به حوزه علمیه قم و شاگردان و دوستان و خصوصاً به خانواده ارجمندشان تسلیت می‌گوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد در جریان سفر وزیرامورخارجه به چهار کشور حاشیه خلیج فارس، درباره تسهیل حمل و نقل تجاری دریایی میان ایران و قطر رایزنی شد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل شهید سعید مریدی در شعبه دادگاه انقلاب شهرستان میناب، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور حکم اعدام برای متهم این پرونده پس از حدود 2 ماه از وقوع این جنایت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مجلس شورای اسلامی به تازگی طرحی را در دستورکار قرار داده که براساس آن مجازات‌هایی برای مرتکبان جنایت علیه ایران در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فرد کلاهبرداری که با استفاده از رسید ساز جعلی از 14 نفر از شهروندان 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درویش و گل محمدی کارشان را بلد هستند و در آرامش کار را پیش می برند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تخلفات ایجاد شده در فرآیند انتخابات اتاق ایران به کمک دستگاههای مسئول استخراج و گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه تدوین و تکمیل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: اگر می‌خواهید همه چیز را درباره خلوت کریم‌خانی بدانید، با ما به حدود 230سال پیش بیایید. به زمانی که آقامحمدخان، یکی از افراد ایل قاجار، با شکست لطفعلی‌خان زند، به قدرت رسید.