یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

دو بازیکن خبرساز تیم فوتبال پیکان در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده‌اند و جدایی آنها محتمل به نظر می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حکم اعدام مرد شیطان‌صفت که دختر جوان را در گلخانه توت‌فرنگی به دام سیاه خود انداخته بود در دیوان عالی کشور شکسته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم فوتبال نوجوانان پس از صعود شاگردان حسین عبدی به جام‌جهانی معتقد است گفت: این تیم می‌تواند با خودباوری و برنامه‌ریزی هدفمند، موفقیت تاریخی تیم نوجوانان در صعود به یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی 2017 را تکرار کند.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال اختلاف خانوادگی، سه جوان در این شهرستان به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده بین مجلس و وزارت کشور بر سر یک بخشنامه، گفت: عده‌ای دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه آقای محسنی اژه‌ای همواره تأکید دارد دادستان‌ها، رؤسای کل دادگستری و قضات به دولت در تحقق اهدافش کمک کنند، گفت که شائبه ممانعت دادستان از ترخیص ذرت‌های دپوشده در انبار گمرک بندر امیرآباد را پیگیری و بررسی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم آلومینیوم اراک برای ادامه حضور در این تیم به توافق رسید.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 7 میلیارد کالای قاچاق از یک دستگاه تریلی در محور سمنان - دامغان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: باوجوداینکه مالیات ابرازی صنف طلا و جواهر در سال گذشته افزایش‌یافته، اما بررسی آمار نشان می‌دهد، نزدیک به 70 درصد از واحدهای صنفی فعال در حوزه طلا و جواهر در سال 1401، هنوز هم مالیاتی کمتر از 15 میلیون تومان می پردازند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی معتقد است اگر در فوتبال یک مدال وجود دارد در تیراندازی مدال های زیادی توزیع می شود اما در گذشته از این رشته غافل بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک هوادار برای مشاهده اولین مسابقه مسی برای تیم اینترمیامی 2 هزار کیلومتر سفر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به استفاده از عنوان جعلی به جای خلیج فارس، به وزارت خارجه فرانسه توصیه کرد به جای اتهام زنی به ایران، از اظهارات مداخله‌جویانه پرهیز کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در تشریح جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک و اخذ مابه التفاوت از واردکنندگان پس از حذف ارز ترجیحی و بازگشت منابع حاصل به بیت المال در دستور کار کمیسیون قرار داشت. سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در ابتدای جلسه رئیس کل بانک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه ورزش سه

خرید تابستانی بعدی تراکتور به زودی معارفه می‌شود.