یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

شیراز - تیم ملی فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم بینایان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی انگلستان و بازی‌های آسیایی چین در شیراز اردو آمادگی برگزار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در تحلیل خود از اتفاقاتی که اخیرا در روسیه رخ داده، گفت: پوتین همه درس‌های ماکیاولی را به خوبی یاد گرفته به جز یک بخش آن؛ آنجایی که می‌گوید «با نیروهای مزدور نمی‌توان اهداف اساسی نظامی را پیش برد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی دو روز گذشته قیمت دلار با اخبار تحولات داخلی روسیه و بازگشت ایران به لیست سیاه FATF، در دو مسیر افزایشی و کاهشی قرار گرفت. این اسکناس امروز به کریدور 40 هزار تومانی برگشت. به عقیده کارشناسان بازار ارز، محدوده 50 هزار و 800 تومان مقاومت مهم اسکناس آمریکایی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: توسعه سامانه نیما با استفاده از ظرفیت‌های مرکز مبادله ارز و طلا در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

شمیرانات - ایرنا - شهردار منطقه یک تهران اعلام کرد: تخلفات ساختمانی در محلات گلابدره و آبک به صورت مستمر پایش می شود و در این راستا امروز تخریبی با حکم قضایی در آبک انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

اجرای شب گذشته کنسرت «در هوای بی چگونگی» تماشاگران ویژه‌ای از عرصه ادبیات و سینمای ایران داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه چیز از همین تکه چوب شروع شد. به یکی از نجاری های شهر رفتم و آن را به آقای نجار نشان دادم. پرسید می‌خواهی با این تکه چوب چکار کنی؟ گفتم نمی‌دانم ولی دوست دارم با همین چوب یک اثر هنری درست کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها که فصل خرماپزان هرمزگان و تعطیلی مدارس است، کودکان بندرعباسی برای رهایی از تابش سوزان آفتاب و گرمای کلافه کننده تابستان، تن به آب دریا سپرده‌اند.(ایسنا)

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها که فصل خرماپزان هرمزگان و تعطیلی مدارس است، کودکان بندرعباسی برای رهایی از تابش سوزان آفتاب و گرمای کلافه کننده تابستان، تن به آب دریا سپرده‌اند.(ایسنا)

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنها راه باقی مانده برای بازنگری در حقوق و دستمزدها آن است که از ظرفیت بالای اجتماعی و پتانسیل‌های مدنی و اجتماعی مجموعه کارگری استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم نوجوانان فوتبال ایران، گفت: با صعود به جام‌جهانی امشب راحت می‌خوابم. در این مدت کادر فنی و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و صعود به جام‌جهانی حاصل تلاش تیمی بود.

وب‌گاه عصر ایران

متکی با اشاره به این‌که «در دو دوره انتخابات 1398 و 1400 تراز مشارکت مردم از 50 درصد کمتر شد»، اظهار کرد: انتخابات کنگره آمریکا حدود 30 درصد مشارکت داشت ولی اتفاقی رخ نداد اما وقتی انتخابات ما در تراز انقلاب اسلامی نیست، باید برای اصلاح این روند تلاش کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: دولت بایدن در تلاش برای انجام یک معامله‌ای هست که از اولی (برجام) بدتر هست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به اعتقاد کارشناسان، مرگ «هومینو» یوزپلنگی که روز گذشته در پناهگاه حیات وحش آریز از بین رفت، به معنای انقراض 50 درصد از تنوع ژنتیکی یوزپلنگ ایرانی است. و در صورتی که اقدامات حفاظتی لازم انجام نگیرد، این خطر نیم دیگر را نیز در زیستگاه شمالی یوز تهدید می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدافع سابق پرسپولیس با عقد قراردادی به عضویت تیم فوتبال نساجی مازندران درآمد.