یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهر بومهن در جلسه‌ای که با حضور مدیران این شهر برگزار شد اظهار داشت: از آنجایی که جانشینی شورای شهر بومهن را به عهده دارم، امروز در راستای نظارت بر اقدامات صورت گرفته بازدید به عمل آوردم که در حوزه شهرداری زحمات زیادی کشیده شده و به نقطه مشخصی رسیده‌اند که جای تشکر دارد. وی ادامه داد: بومهن ویژگی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت هر کیلوگرم لاشه گوسفندی بین 330 تا 350 هزار تومان و لاشه گوساله بین 250 تا 270 هزارتومان به فروش می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در تمرین تیم ملی تنیس، برای ملی‌پوشان کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان دامپزشکی ضمن هشدار نسبت به شیوع بیماری تب کریمه کنگو از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی مربوط به این بیماری را رعایت کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکسی متفاوت از دو خواننده زن معروف ایرانی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفت اثر نمایشی به صحنه رفته در تالار‌های مختلف تئاتر شهر به اجرا‌های خود پایان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان عمومی و انقلاب خمینی‌شهر اصفهان با اشاره به سابقه بیماری روحی و روانی قاتل گفت: در این حادثه پدر و مادر و 2 خواهر قاتل به قتل رسیدند و سپس قاتل نیز خود را کُشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام بیش از 26 هزار دانش‌آموز پایه اولی در استان کرمانشاه انجام شده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی در گردهمایی تخصصی کارشناسان مسئول چاپ سراسر کشور مسئله صنعت چاپ را اجرا نشدن قوانین روشن ارزیابی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «آذر منصوری» دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با رای اکثریت اعضای جبهه اصلاحات به عنوان رئیس دوره‌ای این تشکل سیاسی انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تخلفات ایجاد شده در فرآیند انتخابات اتاق ایران به کمک دستگاههای مسئول استخراج و گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه تدوین و تکمیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی کشور را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: باید از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در موضوعات مختلف حوزه میراث‌فرهنگی به ویژه برای روایتگری این حوزه استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان نهمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی برای برگزاری در پاییز 1402 منتشر شد.

خبرگزاری فارس