یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از منظر تکنیکالی شاخص بورس تهران از محدوده‌های 2.130 میلیون واحدی در حال فاصله‌گرفتن است تا سطح حمایتی (باکس سبزرنگ) حمایت خود را نشان دهد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران از آغاز به کار خرده فروشی اموال تملیکی همچون مواد غذایی در سامانه https://setadiran.ir/ خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنیای اقتصاد نوشته که ناظران بازار اعتقاد دارند دولت قصد دارد با شیب ملایم از ارز 28 هزار تومانی عبور کرده و نرخ ارز ترجیحی را به ارز بازار آزاد نزدیک کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری با هدف «ارائه خدمات مشترک به‌منظور ارتقای سلامت جامعه» میان شرکت توسعه کاربرد پرتوها و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی به امضا رسید.

خبرگزاری تسنیم

اردوی تیم ملی تنیس ایران به منظور حضور در رقابت‌های دیویس‌کاپ 2023 از امروز در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام هواشناسی تهران، طوفان و تندباد خطرناک در راه پایتخت است.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه نساجی با نظر سیدمهدی رحمتی مدافع سابق آلومینیوم اراک را هم جذب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف انواع مواد مخدر و الکل و پیامدهای آن امروزه یکی از بالاترین رده‌های فهرست آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های سلامت عمومی جهان است

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - هنگامی که کووید 19 در قامت بیماری همه‌گیر و خطرناک به ایران رسید، با خود سیلی از چالش‌ها و مشکلات را به همراه آورد؛ از همان سال نخست همه‌گیری اندیشمندان حوزه‌های مختلف به تکاپوی همزیستی با کیفیت با کرونا افتادند، تجربه‌هایی را اندوختند و دستاوردهایی کسب کردند که می‌توان "فرصت‌های برآمده از تهدید" نامید؛ "احسان دانش" یکی از آنهاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم ترحیم «فاطمه بهرامی» مادراسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، عصر شنبه 3 تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برنامه اورهال 2 فروند از ایرباس‌های زمینگیر هما خبر داد و گفت: این دو فروند ایرباس به همراه 5 فروند ای. تی. آر تا 6ماه آینده عملیاتی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: قطع برق صنایع با هماهنگی و اطلاع قبلی و به صورت سهمیه بندی شده، یک روز در هفته است تا فعالان اقتصادی برای ادامه روند تولید خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «علی اکبر احمدیان» دبیر این شورا هیچ حساب و صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

مرد شکاک که همسر خود را در غرب تهران به قتل رسانده بود، به جنایت هولناک اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم ترحیم «فاطمه بهرامی» مادر اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، عصر شنبه 3 تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد./ عصرایران