شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

سال گذشته نزدیک به 8 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزیان انجام شده است که از این میزان حدود 2.770 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش تکثیر و پرورش میگو بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زن جوان با گذشت 10 روز از زندگی‌مشترک، با صورتی کبود و چشمانی اشکبار راهی دادگاه‌خانواده شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: یک‌میلیارد و 354 میلیون کیلووات‌ساعت انرژی در سه ماهه نخست امسال در این نیروگاه تولید شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رایتل در رویداد الکامپ 2023 حضور فعال دارد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از جوی آرام در غالب نقاط کشور، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیگیری‌ها از شرایط جسمانی فریماه فرجامی حاکی است این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر وضعیت جسمانی مساعدی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

علی خضریان گفت: انتخابات اخیر اتاق بازرگانی با دقت در حال بررسی است و اولین جلسه بررسی مستندات آن با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید نیکنام، رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران با اعلام این خبر، بر تسری نگاه کاربردی به نتایج پژوهشی علوم مختلف از جمله علوم پایه و ساختارسازی به این منظور تاکید کرد و گفت: به تازگی و با مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران یک گروه جدید با عنوان گروه «زیست‌شناسی کاربردی» به گروه‌های آموزشی دانشکده زیست‌شناسی دانشکدگان علوم اضافه شد که هدف آن توجه به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از هشت میلیارد تومان از تعداد حدود 45 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان انتظار رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمرک ایران اعلام کرد: مأموران این سازمان در یک سال گذشته با توقیف 30 دستگاه تانکر کامیون و کشنده به اتهام حمل مواد مخدر بیش از پنج تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی امروز یکشنبه (4 تیر) مجلس شورای اسلامی با گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی موافقت کردند. حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در متن گزارش کمیسیون پیرامون طرح دوفوریتی مذکور، را به شرح زیر قرائت کرد: طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: کشورهای زیادی متقاضی ظرفیت علمی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که امسال خاموشی در تهران اتفاق نیافتد اما قبوض میلیونی در انتظار مشترکان پر مصرف برقی است