شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

«انتخابات تناسبی» آنطور که از سخنان مسئولان بر می‌آید، در صورت تصویب نهایی مصوبه مجلس، در انتخابات اسفندماه امسال شاهد برگزاری این نوع انتخابات جدید در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیته سلامتی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستگاه‌های مسئول باید برای ساماندهی معتادان به شهرداری کمک کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن 32 ساله به اتهام تجاوز به پسری 15 ساله در انگلیس شناسایی و بازداشت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس، کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: کیفیت هوا در شهرستان‌های بیرجند، سرایان و زیرکوه براساس شاخص لحظه‌ای در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر فدراسیون تنیس با اشاره به سومین میزبانی بین‌المللی در سال جاری گفت: مسابقات تور جهانی جوانان (جی 100) را از روز گذشته آغاز کردیم که از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «جدال در باتلاق» مستندی پیرامون واقعه سد امیرکبیر و اتفاقاتی است که در پی آن، شبکه توزیع آب رسانی شهر تهران و البرز با مشکلاتی مواجه شد که برای رفع آن، تیم‌های عملیاتی و وزارت خانه‌های مربوط دست به کار شدند تا شرایط را از حالت بحرانی، خارج نمایند. پس از بارش شدید باران در شامگاه پنجشنبه 18 خردادماه، سیل در جاده چالوس و مناطق شمالی استان تهران...

خبرگزاری مهر

مدیرکل سازمان امور دانشجویان گفت: پژوهش‌ها نشان می‌دهند که با تعامل صحیح و سازنده میان مسئولین دانشگاه و دانشجو، شاهد کاهش حداکثری آسیب‌ها و استرس‌های دانشجویی خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات حمله به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در جنگل داودمزار سارمه شهرستان صومعه‌سرا اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده (5) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضائیه است.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مظاهری خواسته اسلام و مطالبه دین را توجه به همه ابعاد زندگی مردم اعم از نیاز‌های اقتصادی و معیشتی و نیاز‌های فرهنگی و اجتماعی دانسته و گفت: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجه کافی و وافی مبذول گردد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده شیراز در مجلس توضیحاتی درباره پیشنهادات خود برای حل مشکلات شرکت‌های هواپیمایی داخلی و لزوم اجازه ورود شرکت‌های هواپیمایی خارجی ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره استفاده از کولر در اتوبوس و تاکسی توضیح داد و گفت: اگر این خودروها کولر دارند و نرخ آن را دریافت می‌کنند، الزام دارند که از کولر استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طلا و سکه دیروز در بازار تهران تغییر کانال دادند.