شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین گشایش مرکز آزمون زبان روسی (تورفل) با حضور روسای دانشگاه علامه‌طباطبائی و دانشگاه فدرال کازان روسیه، در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه‌علامه طباطبائی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پربازدیدترین مقالات علمی نمایه شده در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی با موضوع مواد مخدر براساس میزان بازدید مخاطبان مشخص و معرفی شدند.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارشات حسابرسی سال 96 تا 99 به پایان رسیده و امروز سال 1400 و 1401 را آغاز می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعاتی پیش در شهرستان صحنه (کمربندی کنگاور) از توابع استان کرمانشاه بین دو برادر و چند شخص دیگر درگیری رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اهمیت فرقه رجوی برای آمریکا همین بس که در سال 2003، دولت بوش پیشنهاد ایران مبنی بر تحویل رهبران مجاهدین خلق در عراق در ازای تحویل اعضای شورای نظامی القاعده و بستگان اسامه بن لادن که هنگام فرار از افغانستان پس از 11سپتامبر 2001توسط ایران دستگیر شده بودند را رد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: با تکمیل منابع مصوب در سفر اول رییس جمهور به استان زنجان، 106 کیلومتر از خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان تا پایان امسال بهره برداری می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح دو فوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا امامقلی معتقد است استقبال از سینمای اجتماعی نسبت به آثار کمدی کمتر شده، چون مردم دوست ندارند مشکلاتشان را روی پرده ببینند؛ شبیه به سینمای آمریکا در دهه 1920.

خبرگزاری مهر

معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در بهار امسال از مرز 80 میلیون مگاوات ساعت عبور کرده است.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 ساعت 24 امروز یکشنبه 4 تیر به پایان می رسد. شرایط اختصاصی شرکت در این دوره از سوی سازمان سنجش اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

زاهدان - سال گذشته 6 هزار و 860 کیلوگرم هنر ساخته دست زنان و مردان سیستان وبلوچستان در حوزه صنایع دستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهارداشت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و خود را مجری رادیو معرفی کرده و گفته شما برنده ویژه برنامه هستید و پس از چنددقیقه صحبت طولانی با دریافت کد‌هایی از گوشی بنده حسابم را به سرقت برده است. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مجرم با لحنی دروغین و متقلبانه مالباخته را متقاعد...

خبرگزاری مهر

بررسی ها نشان می دهد که مستاجران همچنان در گرداب اجاره بها به سر می برند و قیمت خانه پس از یک هفته سیر نزولی دوباره صعودی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتا پایتخت از تشکیل پرونده کلاهبرداری با موضوع برنده شدن در مسابقه رادیویی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال 1402 1403 گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.

خبرگزاری تسنیم

نارضایتی بیماران از روند رسیدگی در بخش دولتی، آنها را به دریافت خدمات در بیمارستان‌های خصوصی سوق داده است؛ برخی بیمارستان‌های خصوصی نیز برای بستری کردن بیماران، مبالغ هنگفتی تا 100 میلیون تومان را تحت عنوان "پیش پرداخت" دریافت می‌کنند!