شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش پی بردیم اعضای یک خانواده با دور زدن قانون توانسته بودند برای دریاچه «بزنگان» سند بگیرند! عاملان این اقدام پدر و پسر بودند و یکی از آن‌ها در محیط زیست و دیگری هم در منابع طبیعی خراسان رضوی شاغل بودند. روزنامه قدس نوشت: چندی پیش پی بردیم اعضای یک خانواده با دور زدن قانون توانسته بودند برای دریاچه «بزنگان» سند بگیرند! عاملان این اقدام پدر و پسر بودند و یکی از آن‌ها در محیط زیست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ابرار تیتر اول امروز یکشنبه خود را به اتفاقات اخیر در روسیه اختصاص داد. اما این تیتر در فضای مجازی پربازدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به کشور گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است. درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی کند و او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند شرایط بهتری برای این تیم نسبت به سال گذشته رقم بزنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عدالت اداری از کاهش سه درصدی پرونده‌های انفرادی ورودی به دیوان خبر داد و گفت: میزان پرونده‌های شکایت از دستورالعمل‌ها و مصوبات نیز با کاهش 40 درصدی روبه‌رو بوده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از رشد 10 درصدی ارزی و افزایش 19 درصدی وزنی کالاهای صادراتی در سه ماه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری آمادگی صد درصدی برای حل مشکلات تهران دارد و در بستر کارگروه مشترک می‌توان مسائل را بررسی کرد تا از شکایات جلوگیری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: با تکمیل منابع مصوب در سفر اول رییس جمهور به استان زنجان، 106 کیلومتر از خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان تا پایان امسال بهره برداری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با توافق صورت گرفته با معاون وزیر کشور عراق و با توجه به نیاز این کشور برای ورود ناوگان ایرانی به منظور جابه جایی زائرین در محورهای تعریف شده، آمادگی این وجود دارد تا با هماهنگی سفارت نسبت به تأمین ناوگان مورد نیاز اقدام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی، در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای ششم، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به نشست و بازدید از محلات آسیب خیز منطقه 12 که با حضور زهرا شمس احسان، ناصر امانی و مهدی اقراریان دیگر اعضای شورا و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و معاون دادستان تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: آنچه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ازبکستان بازاری برای دسترسی به جهان برای کشور محسوب می‌شود، گفت: ازبکستان مقصدی تجاری و سیاسی مهم برای ایران است که توسعه روابط با این کشور در دهه‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امسال ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که در کنار آن فعلاً ثبت‌نام حضوری هم داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری افرادی که در پوشش برنده شدن در یک مسابقه تلفنی اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد تومانی از حدود 45 نفر کرده بود، خبرداد.

وب‌گاه گسترش

طلا و سکه دیروز در بازار تهران تغییر کانال دادند.