شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام کشف یک معدن بزرگ لیتیم در همدان اعلام کرد: این معدن توانایی تامین 20 درصد نیاز جهان به لیتیم را دارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

«انتخابات تناسبی» در هفته‌های اخیر در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور پرتکرار شده و آنطور که از سخنان مسئولان بر می‌آید، در صورت تصویب نهایی مصوبه مجلس، در انتخابات اسفندماه امسال شاهد برگزاری این نوع انتخابات جدید در تهران خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نسبت به شیوع گسترده بیماری قارچی سفیدک دروغین در مزارع سیب زمینی استان طی 10 روز آینده هشدار داد و به کشاورزان و دست اندرکاران توصیه کرد در مبارزه با این بیماری جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام روزنامه البیان امارات، احمد نوراللهی رسما با الوحده قرارداد امضا کرده است و در فصل جدید لیگ امارات با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه «مستندات یکشنبه» در برنامه‌ای ویژه به نمایش فیلم مستند «علی نصیر بدون عنوان» ساخته سیاوش عیدانی و هاله قربانی محصول سال 1400 می‌پردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح دو فوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی موافقت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت و واگذاری سهام عدالت جاماندگان و سهام عدالت متوفیان نیز اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس دیوان عدالت اداری از کاهش سه درصدی پرونده‌های انفرادی ورودی به دیوان خبر داد و گفت: میزان پرونده‌های شکایت از دستورالعمل‌ها و مصوبات نیز با کاهش 40 درصدی روبه‌رو بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: 4 باشگاه لیگ برتری سقف بودجه را رعایت نمی کنند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، 290 قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان دشتی واگذار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما گفت: طی چهاردهه گذشته چنین تصویر ماندگاری را از زن ایرانی در سینمای ایران نداشته‌ایم، باید ارزش‌های زنانه یک زن را به تصویر درآوریم و این منافاتی با حضور زنان در جایگاه‌های مختلف اجتماعی و مشاغل گوناگون ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برند چینی VGV قصد دارد کراس اوور لوکس خود، نخستین نماینده اش را وارد بازار خودرو ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمارها نشان می‌دهد 23.5 درصد از کل سودآوری صنایع بزرگ بورسی مربوط به فلزات اساسی، 21 درصد محصولات شیمیایی و 19 درصد متعلق به فرآورده‌های نفتی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هجدهمین دوره دفاع از پروژه‌های کارشناسی دانشجویان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در قالب ارائه پوستر در رویداد «روز پروژه»، روز دوشنبه 12 تیر ماه 1402 برگزار می‌شود. جشنواره پایان‌نامه‌های کارشناسی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در قالب پوستر، «روز پروژه» نامیده می‌شود. این رویداد از ساعت 9 تا 11:30 روز دوشنبه 12 تیر...