شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تخریب سقف یک مغازه طلافروشی در محله افسریه اقدام به سرقت از آن کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که همچنان می‌توانسته تا چند سال دیگر کشتی بگیرد اما بنا به دلائلی تصمیم گرفته کشتی را کنار بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری با حضور برخی مقامات و چهره های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران گفت: اصناف، اصلی‌ترین تکیه‌گاه برای حرکت سنگربانی اقتصادی کشور بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی و مدیریت بحران با صدور چند اطلاعیه، نسبت به وقوع طوفان شدید، تندباد و وقوع سیلاب در پایتخت هشدار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد آقامیری نایب‌رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با تاکید بر این که شرایط کنونی ناوگان اتوبوسرانی تهران از وضعیت اورژانسی هم بدتر است، گفت: سازمان محیط‌زیست نباید برای واردات اتوبوس‌های دست دوم سخت‌گیری بیش از حد انجام دهد، زیرا همین حالا عمده اتوبوس‌هایی که در سطح شهر تهران در حال تردد هستند، بیش از 10 سال کار کرده‌اند و عمده آنها استاندارد یورو 4 هم ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین و پنجمین لیست قیمت ارزی پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ریکاردو ساپینتو در فضای مجازی نسبت به مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در 18 سال گذشته هیچ حقابه‌ای به تالاب گاوخونی اختصاص نیافته است و با توجه به واقع شدن آن در کانون گرد و غبار، در صورت تامین نشدن حقابه آن، طی 10 سال آینده، پس از فرونشست زمین به معضل زیست محیطی اصفهان تبدیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تمدید قرارداد خود گفت: برای شادی مردم آبادان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در لیگ عملکرد خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با بیان اینکه سعید حجاریان در جدیدترین موضع‌گیری خود جمهوری اسلامی را نماینده یک اسلام شاذ دانسته است، گفت: در قالب این جمله و ادبیات به اندیشه‌های امام (ره) و رئیس جمهور منتخب ملت توهین شده و در واقع رأی میلیون‌ها نفر به سخره گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران گفت: بیش از 200 هزار هکتار اراضی غیر قابل کشت و مناسب پرورش میگو در سواحل جنوبی و استان گلستان شناسایی شده است.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت، 9 پروژه اقتصادی در بخش صنعت و معدن استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های نفت آبادان و الماس کویر یزد در هفته دوم لیگ برتر اسکواش مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آب برخی از مناطق شهر کرمانشاه فردا «یکشنبه» قطع می‌شود.