شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

ساری - سرمربی تیم نساجی مازندران از این که شرایط برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا مهیا نیست ابراز ناراحتی کرد وگفت: ناراحت هستم که نمی توانیم در قائمشهر میزبان لیگ قهرمانان باشیم.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از خرید120 هزار تن گندم مازاد کشاورزان استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال 270هزار تن از کشاورزان استان خریداری شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دیگر اعضا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: سال گذشته با پیگیری دادگستری این استان، 14 واحد تولیدی مشکل‌داربه چرخه تولید بازگشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر بیشتری از حضور نیروهای گردان اخمت قدیروف در روستوف منتشر شده که درحال ورود به شهر هستند.

خبرگزاری مهر

ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال بعد از اظهارات سرپرست این باشگاه علیه او، واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد از دو باشگاه ایرانی پیشنهاد دریافت کرده بود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مجید آرامی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت پژوهشی دانشگاه‌های استان از اولویت‌های این معاونت به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از تمدید زمان تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی تا پایان روز یکشنبه چهارم تیر، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اصلاحیه وزیر کشور بر ابلاغیه ستاد انتخابات را به موقع خواند و گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور ابهامات و شائبه‌ها رفع شده و این موضوع فیصله یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجمی که مهرماه سال گذشته به‌صورت غیرقانونی و مسلح به سلاح سرد وارد محوطه سفارت ایران در کپنهاگ شد و ضمن مجروح کردن یکی از کارمندان محلی و وارد کردن صدمات به خودروهای سفارت، درصدد سوء قصد به «افسانه نادی‌پور» سفیر کشورمان بود، از سوی دادستانی دانمارک متهم شد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه نساجی مازندران نمی‌تواند در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نائب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور را در راستای حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات دانست و به نمایندگان توصیه کرد، مراقب باشند به گونه‌ای عمل کنند که شائبه سوء‌استفاده از امکانات و موقعیت‌شان در انتخابات ایجاد نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشی آیفون مدل iPhone 13 Pro Max A2644 دو سیم کارت با ظرفیت256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت مبلغ 105,000,000 تومان و مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت با ظرفیت 128گیگابایت و رم 4 گیگابایت مبلغ 42,000,000 تومان قیمت گذاری شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با بیان اینکه استیضاح وزیر کشور یا تلاش برای برکناری معاونین وی تندروی است، گفت: نمایندگان به هیچ عنوان حق دخالت در برکناری مدیران را ندارند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های نفت آبادان و الماس کویر یزد در هفته دوم لیگ برتر اسکواش مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.