شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایش نرخ دلار محاسباتی قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از 28500 به 38000 تومان می‌تواند بازار را دچار تغییر و تحولاتی کند و تابستان متفاوتی را ایجاد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1401 خبر داد و گفت: به زودی فراخوان جذب مدرس سال 1402 هم اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمبود برخی از ویتامین‌ها زمینه‌ساز بی خوابی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست علمی «الهیات و معماری: کعبه در سنت اسلامی» در خانه جوانان بلگراد، پایتخت کشور صربستان برگزار شد. سخنران این نشست، دکتر معمر خلیلویچ، رییس گروه تمدنپژوهی و علوم اجتماعی مرکز علوم دینی «قم» در بلگراد، معماری اسلامی در برهه‌های گوناگون تاریخ را به کلی متأسی از آموزه‌های الهی و معرفتی در اسلام دانست. این نشست که در قالب مجموعه نشست‌های «الهیات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

واگنر کلیه نیروهای خود را از اوکراین تخلیه و به سوی مسکو فرستاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز یک قلاده یوزپلنگ با نام هومینو در پناهگاه حیات‌وحش آریز بافق تلف شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ایران در عرصه جهانی جزو کشورهای دارای پایین‌ترین نرخ جمعیتی و استان سمنان جزو مناطق دارای بدترین شیب جمعیتی در جهان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان ماندگار شد تا هدایت این تیم را در فصل آتی لیگ برتر برعهده داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی و اهدای جوایز چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی جایزه «عکس پنج» برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از وقوع اتفاقات اخیر در روسیه و گمانه‌زنی‌های مختلف درباره آن، تحلیل‌های مختلفی درباره گروه واگنر و هدف آنان از این اقدام منتشر شد. اما گروه واگنر چیست و از چه زمانی وارد عرصه سیاسی - نظامی در روسیه شده؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مهاباد با بیان فرمایشات رهبری، بیان کرد: در جلسه آخری که در خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان بر عملکرد مجلس تاکید داشتند و این نشان می‌دهد که آن‌ها به فرمایشات رهبری نیز توجه نکردند و باید با آن‌ها برخورد جدی شود و اگر معاون سیاسی وزیر کشور عزل نشود مطمئنا باید وزیر استیضاح شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال 1401، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل عقد قراردادهای نامتعارف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تخریب سقف یک مغازه طلافروشی در محله افسریه اقدام به سرقت از آن کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد بر تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران عرصه جمعیت تاکید کرد.