شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: آن قدر که سوم تیر 1384 نیروهای تحول‌خواه را افسرده و مغموم کرد 1400 چنین نبود و اکنون در سالگرد سوم تیر 84 خبری از احمدی‌نژاد نیست در حالی که دولت فعلی و نه رییس آن شبیه‌ترین است به او.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با تصمیم این باشگاه مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید وزش باد و بارش باران به ویژه ارتفاعات تهران صادر شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو گفت: آماری که تا امروز منتشر شده حاکی از این است که بین 35 تا 40 درصد مشترکین حائز شرایط دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت نیرو درباره قطعی برق در تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی درگذشت مادر سیدمسعود شجاعی طباطبایی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه به‌زودی می‌توانند دوباره در رقابت‌های تحت سازماندهی این نهاد حضور پیدا کنند.

وب‌گاه گسترش

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از شماره‌گذاری 195 دستگاه ون با حمایت شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستندهای «من زنده برگشتم»، «زندگی در آرشیو» و «کنترپوان» فردا یکشنبه چهارم تیرماه در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی روی پرده می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسنی اژه‌ای به رؤسا، اساتید و فرهیختگان دانشکده‌های حقوق سراسر کشور گفت: در قوه قضائیه با آغوش باز پذیرای نقطه نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور هستیم و به این موارد و موضوعات در حد توان و منطبق با موازین قانونی ترتیب اثر می‌دهیم.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه نساجی مازندران نمی‌تواند در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وب‌گاه گسترش

جنجال صدور ویزا برای اعضای هیأت‌های ایران و روسیه ازجمله علیرضا زاکانی، شهردار تهران به‌منظور شرکت در نشست شهری بروکسل، پای نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور را هم وسط کشاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از سخنان رئیس جمهور در رسانه ملی به مناسبت سالگرد انتخابات 1400، برخی تحلیل‌های حاشیه ساز نسبت به میزان مشارکت در انتخابات و برآمدن دولت سیزدهم از آن مطرح شد. رئیس جمهور در بخشی از سخنانش به ماجرای رد صلاحیت‌ها در انتخابات 1400 و حواشی مطرح شده نسبت به آن پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید حدود 325 هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان خرداد خبر داد و گفت: شاهد به ثمر نشستن برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت در انتخاب رحمتی به‌عنوان سرمربی این تیم، هیچ‌کس از بیرون دخالتی نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همکاری‌های ترانزیتی بین ایران و امارات گام مهمی در گسترش تعاملات و معاملات تهران - ابوظبی است تا آنها را به بزرگترین شرکای تجاری تبدیل کند. این توافق صرفنظر از مزیت اقتصادی اما پیامی آشکار برای آمریکا بود تا بر نظم نوینی عاری از حضور و نقش‌آفرینی آمریکا در منطقه تاکید کند.