شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس‌جمهور برزیل، از قصد خود مبنی بر طرح موضوع دلارزدایی در نشست بعدی گروه بریکس پرده برداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها، مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با حمایت‌های انجام شده و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حدود هشت هزار ماما وارد سیستم بهداشتی کشور شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: بیشترین سوال تماس‌گیرندگان با خط «ملی اعتیاد» در مورد مصرف مخدر «گل» بوده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که همچنان می‌توانسته تا چند سال دیگر کشتی بگیرد اما بنا به دلائلی تصمیم گرفته کشتی را کنار بگذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای دو مدیر در رابطه با حادثه زنجیره‌ای یاسوج پرونده تشکیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات سوم تیر 1379 او آمده است: اظهارات آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور]، در دانشگاه پکن، مبنی بر لزوم همکاری شرق، برای جلوگیری از سلطه غرب بر جهان، برخلاف انتظار غربی‌هاست که تاکنون از او حمایت کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد گفت: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: آدم ربایی دختر بچه 2 و نیم ساله با هدف سرقت در شیراز ناکام ماند.

وب‌گاه گسترش

رییس مرکز اوژانس شهرستان جهرم گفت: بر اثر 2 حادثه تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های این شهرستان چهار نفر کشته و 10 نفر نیز مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قانون حبس برای نقض حکومت نظامی در روسیه تصویب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از مدت‌ها بی‌خبری از تیم ملی بسکتبال ایران به نظر می‌رسد مسوولان فدراسیون در نظر دارند فرصتی را برای رسانه‌ها مهیا کرده تا در جریان روند آماده‌سازی این تیم قرار بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص هم وزن در حال بهترشدن است و همچنان در محدوده‌های میانگین 55 روزه خود قرار دارد و خود را در این سطح قرار داده است.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان سالیان اخیر نساجی مازندران تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد غدیر گفت: مساله غدیر در بین حوادث تاریخ خلقت قابل مقایسه با هیچ حادثه‌ای نیست و این در تاریخ بی سابقه است.