شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران به شورش واگنر در روسیه وامنش نشان داد

خبرگزاری مهر

هم‌زمان با قطع برق 32 مشترک اداری شهر تهران به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیات دولت، نام پنج مشترک اداری پرمصرف پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امسال هم خدا را شکر بار میوه زیاد است. بعضی سال‌ها به‌خاطر آب و هوا آفت زیاد است و درخت‌های هلو و گیلاس و شلیل آسیب می‌بینند و میوه کمی می‌دهند و همین باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود. اما امسال فراوانی بار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموع ارزش صف‌های فروش امروز بورس با رشد 62 درصدی به 177 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یک پژوهشگر گفت: وقتی در قم زندگی کنید می بینید ریشه تمام مشکلات بعد از انقلاب اسلامی و بهشتی زدایی که قبل از شهادت شهید بهشتی وجود داشته است به نظر من حسادت بی تحملی و فهم انسان های آزاده و شجاع است بهشتی اینها را می دانست

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون فنی، نظارت و آموزشی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: 155 مرکز مداخله گر سلامت از آذر ماه 1400 تا کنون در مشهد مهر و موم شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه وقتی دولت سیزدهم آغاز به کار کرد شرایط خوبی بر کشور حاکم نبود، علت اصلی آن را ناکارآمدی دولت وقت و وجود رخوت، تعلل و سستی در اداره امور کشور دانست که بخشی از مردم را ناامید و ناراضی ساخته بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد بر تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران عرصه جمعیت تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه "سیدقاسم موسوی فر" فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: خرداد ماه سال جاری، وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی واقع در محله افسریه به ارزش 15 میلیارد ریال، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام راهی صحنه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه به احتمال قوی امام پس از فتح خرمشهر می‌دانسته که مردم و افکار عمومی چه تصور و تفکری دارند، گفت: حداقل الآن می‌فهمیم که ارزیابی آنها بعد از فتح خرمشهر منصفانه بوده ولی شاید اگر اصرار می‌کردند بهتر بود؛ و به هر حال اصرار نکردند و پذیرفتند که جنگ ادامه پیدا کند. اما مهم شهامت و به نظر اخلاقی قابل دفاع است که مسئولیت همین موضعشان را پذیرفتند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا با تاکید بر این که موضوع تنظیم گری سازمان صدا و سیما در حوزه صوت و تصویر فراگیر دارای مبانی قانونی است و امر جدیدی نیست، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دو نماینده در هر یک از شوراهای مجوز تولید و مجوز پخش ساترا خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور چند اطلاعیه، نسبت به وقوع طوفان، تندباد و تشدید فعالیت سامانه بارشی و سیلاب در چند استان کشور، به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هم‌زمان با گرامی‌داشت روز جهانی المپیک، بزرگ‌ترین پرچم کمیته بین المللی المپیک (5 حلقه) در محل کمیته ملی المپیک به اهتزاز در می‌آید.