شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

مشاور شهردار تهران در امور بانوان از اجرای دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی در شهر تهران با محوریت خانواده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر مدرسه حج استان کردستان گفت: تمامی زائران اعزامی کردستان در نهایت صحت و سلامت بوده و اعمال مربوط به عمره تمتع را به پایان رساندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کرملین در پاسخ به ادعای برخی از کانال‌های تلگرامی مبنی بر این‌که پوتین مسکو را به سمت یکی دیگر از اقامتگاه‌های خود در منطقه‌ای دیگر ترک کرده، گفت: «رئیس‌جمهور در کرملین کار می‌کند».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از ثبت رکورد جدید تولید انرژی، با تولید یک هزار و 30 مگاوات ساعت، پس از طی چند سال، در این نیروگاه و در اولین روز تابستان امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس حوزه مسکن گفت: ساخت مسکن و اجرای نهضت مسکن ملی در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری با کاهش هزینه های تامین زیرساخت ها و خدمات شهری به نفع دولت و متقاضیان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محسن ابراهیم زاده طی یک پیام ویدیویی از وضعیت جسمانی خود گفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای استان تهران گفت: برابر پیش‌بینی انجام شده از اواخر وقت امروز شنبه سوم تیرماه تا روز یکشنبه چهارم تیرماه شاهد وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نقاط مختلف استان تهران خواهیم بود. همچنین احتمال وقوع رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات نیز وجود دارد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران، موفق به ثبت اختراع «دستگاه سنجش دیجیتالیِ شدت میدان مغناطیسی» شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به ایجاد نقص فنی در هواپیمایی آتا، صبح امروز 6 پرواز ابطال شدکه طبق قانون تمامی خسارت های مسافران پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه مربی خارجی پرسپولیس برای ادامه کار در این تیم شرایط خاصی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه اقدام مالی تعلیق اقدامات علیه تهران را لغو کرده و ان را در فهرست سیاه خود قرار می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضائیه از حمایت همه جانبه این قوه از ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: با گرم شدن هوا و افزایش تبخیر آب، غلظت نمک در دریاچه مهارلو شیراز بالا می‌رود و رنگ آن به قرمز تغییر پیدا می‌کند، این تغییر رنگ آب ناشی از وجود نوعی از جلبک در دریاچه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد گفت: 14 سایت الگو برای ترویج پرورش شتر در 10 استان کشور راه‌اندازی شده است.