شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از آغاز اجرای دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی تهران با محوریت خانواده خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت: باید تمامی سازمان ها و نهادها از جمله وزارت بهداشت، آموزش و پرورش، صدا و سیما و سایر نهادهای مرتبط وارد شوند و در افزایش جمعیت و فرزندآوری وظایف خود را به درستی انجام دهند. با وجود اینکه هنوز در ابتدای اجرای این طرح هستیم ولی سم پاشی ها و حاشیه سازی ها در فضای مجازی توسط دشمنان شروع شده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: تالاب بین‌المللی گاوخونی به کانون گرد و غبار تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

15 نمایش در بخش بزرگسال نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه گسترش

فریماه فرجامی چند روزی است که در کما به سر می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با قطع برق 32 مشترک اداری شهر تهران به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیئت دولت، نام پنج مشترک اداری پرمصرف پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: من اصل بخشنامه‌ای که وزارت کشور با هدف افزایش مشارکت و ایجاد رقابت سالم در انتخابات صادر کرده است را قبول دارم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم رفسنجان در مورد ابلاغیه وزارت کشور با موضوع صیانت از سلامت انتخابات گفت: واکنش مجلس به این ابلاغیه بسیار نامناسب بود، متاسفانه مجلس نمره منفی گرفت و در این آزمون مردود شد.

وب‌گاه عصر ایران

فریماه فرجامی از چهره‌های معروف و درخشان سینمای ایران در دهه‌های 60 و 70 است که سال‌هاست از بازیگری دور شده است، به دلیل سکته مغزی به کما رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه رویداد برکت دیدار رویدادی در خصوص تولید پوشاک ایرانی _ اسلامی است گفت: شناسایی جایگاه اقتصادی مد ولباس در تبیین مسئله حجاب یکی از اصلی‌ترین اهداف این رویداد است و در این مراسم تولید کنندگان و طراحان پوشاک ایرانی _ اسلامی آخرین دستاورد‌های خود در حوزه پوشاک متناسب با ایام محرم و اربعین رونمایی می‌کنند....

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند و جایی غیر از این تیم را برای او متصور نمی‌شویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برق با اشاره به اینکه شبکه برق شهر پرند در شرایط پایدار قرار دارد، گفت: عملیات ساخت و نوسازی خروجی‌های پست 63 کیلوولت مهر پرند تا عصر امروز (شنبه) به پایان می‌رسد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: «امیر مهدی زاده» کاراته کا قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی در آمد.