شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دادستان کرمان با بیان اینکه استاندار با جدیت پیگیر خط انتقال آب به استان است گفت: رفع مشکل آب آشامیدنی را به صورت اساسی پیگیری می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید محمد حسینی گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی بر اساس تعامل سازنده و متوازن، حجم روابط با کشور‌های مختلف را افزایش داده و این رویکرد، تبعات اقتصادی حائز اهمیتی برای کشورمان دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان بازرسی گفت: مطابق اسنادی که وجود دارد حدود 13 تیم برتر دولتی و شرکت ها هستند که به نوعی بودجه آنها از سوی دولت و نهادهای دولتی تامین می شود که در قراردادهای آنها مامور مالی وجود نداشت که موجب ورود سازمان بازرسی شد.

خبرگزاری مهر

سازمان ملی استاندارد از کشف و امحای یک تن قارچ فاسد در واحد تولیدی فراورده های گوشتی (سوسیس و کالباس) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی قیمت طلا و سکه به پیروی از دلار افزایشی شده است که قیمت اونس جهانی طلا اکنون 1921 دلار است که با قیمت هفته‌های گذشته خود فاصله معناداری یافته و نزول محسوسی داشته است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت‌های فوتسال این قاره را بدون تغییر برگزار می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به هشدار هواشناسی وزش باد شدید در تهران نزدیک است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت در مورد قیمت و کیفیت محصولات در سازمان میادین گفت: قیمت‌ها در گروه‌های کالایی مختلف در سازمان میادین و میوه‌تره‌بار شهرداری تهران متفاوت است. در گروه کالایی میوه که تخصص اصلی ما در سازمان میادین است، قیمت حدود 44درصد نسبت به بازار پایین‌تر است، در گروه سبزیجات حدود34درصد و در گروه پروتئینی مثل گوشت گوساله اختلاف نزدیک 36درصد است که این...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سازمان هواشناسی کشور درخصوص رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در نقاط مختلف کشور 2 هشدار نارنجی و یک هشدار زرد صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین همایش تجلیل از مفاخر و اسطوره‌های علمی فرهنگی، هنری ایران و جهان آذر امسال در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کانال عباس‌آباد شهر ری پس از چهار دهه در دوره ششم مدیریت شهری سرپوشیده و به طور کامل رفع خطر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران، زهره عزیزی مدیرمرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ نشست ملی علمی - تخصصی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مصرف مواد مخدر تحت عنوان "نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در پیشگیری و کنترل اعتیاد در جوانان به ویژه در جامعه دانشگاهی " درتاریخ ششم تیرماه از ساعت 9 تا 12 در تالارامیر...

وب‌گاه گسترش

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 6 استان کشور، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل بنیاد بین المللی غدیر با تاکید بر اهمیت شادی در روز غدیر گفت: در این روز فرخنده اجتماع دشمن‌شکن داشته باشید تا به همه دنیا نشان داده شود حکومت علی (ع) دیپلماسی ظاهری نبود و حکومت بر دلها بوده است؛ بر این اساس امسال در استان‌های مختلف مهمانی‌های روز غدیر برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دبیر فدراسیون کشتی کشور گفت: هدف ما بهبود عملکرد کشتی‌گیران و افزایش تعداد مدال‌های کسب شده این رشته در المپیک 2024 پاریس نسبت به المپیک گذشته است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سرنوشت منافقین برای گروههای سیاسی و اپوزیسیون که به غرب اعتماد دارند، درس عبرت خوبی است تا بدانند تعریف غرب از هرچیز و در هر زمانی متناسب با منافع خودش است.